geschiedenis Safari discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Safari onthoudt (sinds kort) de Geschiedenis niet meer. Ik heb al wel bij de Instellingen gekeken en volgens mij heb ik niks uitgezet....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geschiedenis Safari
Safari onthoudt (sinds kort) de Geschiedenis niet meer. Ik heb al wel bij de Instellingen gekeken en volgens mij heb ik niks uitgezet.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat safari niet per ongeluk in privé modus?
|
|
|||
|
|||
Ja, stond in Privé modus..... dus opgelost! Dankjewel
|
|
|||
|
|||
Ik heb net hetzelfde. Heb een ipad IOS 8. Hoe vind ik "privé modus?" In instellingen staat wel privacy, en dan?
|
|
|||
|
|||
Als je in safari rechtsonderin op de twee vierkantjes drukt kan je een nieuwe pagina openen. Als je vervolgens links kijkt zie je privé staan. Als hier een kader omheen staat dan gebruik je privé modus.
|
|
|||
|
|||
Geschiedenis
Dank je, het klopt zoals je vertelt. Maar zou het kunnen dat na het reoploaden de inhoud van de geschiedenis verdwijnt?
|
|
|||
|
|||
Wat is "reoploaden" ?
|
|
|||
|
|||
Er word niks opgeslagen van wat je in de privé modus doet. Begrijp ook idd niet helemaal wat je met reoploaden bedoelt.
|
|
|||
|
|||
Update en geschiedenis
Ik bedoel "update" i.p.v. Reoploaden
|
|
|||
|
|||
Omdat er niks opgeslagen word in de privé modus zal je dus na een update/refresh van de pagina alles opnieuw in moeten vullen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geschiedenis/Cache safari wissen | Excellent | iPhone algemeen | 0 | 27-02-12 18:10 |
safari geschiedenis wissen | pimoettwente | iPhone algemeen | 2 | 19-08-10 13:47 |
safari geschiedenis wordt niet onthouden? | Wolfs9 | iPhone algemeen | 2 | 18-08-10 09:14 |
iPhone safari-geschiedenis | OliverI | iPhone Apps | 3 | 14-02-10 16:10 |
|
|