navigatieapp voor iphone 5s discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) bestaat er een navigatieapp voor iPhone (5s) om te kunen navigeren vanaf een plaats waar geen Wi-Fi of mobiel netwerk beschikbaar is ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
navigatieapp voor iphone 5s
bestaat er een navigatieapp voor iPhone (5s) om te kunen navigeren vanaf een plaats waar geen Wi-Fi of mobiel netwerk beschikbaar is ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, Navigon bijvoorbeeld.
|
|
|||
|
|||
Of TomTom kan je ook gebruiken
|
||||
|
||||
Let op: mijn ervaringen (met iPhone 4 weliswaar) is dat de A-GPS chip het niet leuk vindt als er geen mobiel netwerk beschikbaar is. De gps wordt geholpen door triangulatie van de mobiele netwerken. Als ik met simlock vergrendeling reed, was die vaak en lang de weg kwijt. Met ontgrendelde simkaaer ging dat een stuk beter.
Maargoed, je gaat neem ik aan niet de rimboe in? Ik bedoel alleen maar dat het wel nodig / beter kan zijn om een werkende simkaart te hebben in je iPhone de moment dat je gaat navigeren. De iPhone 5s heeft ook nog steeds een A-GPS chip? |
|
||||
|
||||
Ik gebruik tomtom met een 5, ook in het buitenland waar ik geen mobiele data verbinding heb, maar nooit problemen gehad.
|
|
|||
|
|||
Maps.me misschien een idee? Is nog gratis ook.
|
|
|||
|
|||
Gebruik TomTom app. In buitenland
|
|
||||
|
||||
Nee, tomtom werkt met offline kaarten waar geen netwerk verbinding voor nodig is.
|
|
|||
|
|||
Tnx, ik was hier niet zeker van.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|