zoekvenster in ios9 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op zowel de air2, 5s en de 5 krijg ik als ik naar rechts beweeg op het eerste scherm een zoekvenster. Echter op de ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zoekvenster in ios9
Op zowel de air2, 5s en de 5 krijg ik als ik naar rechts beweeg op het eerste scherm een zoekvenster.
Echter op de ipad 3 niet. Wordt dat op de ipad 3 niet ondersteund of heb ik een foutje?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat wordt op de iPad 3 niet ondersteund volgens Federico Viticci:
Also, because indexing local app content can be a CPU-intensive task, background updates to the database may not be immediate (though this has been sporadic in my tests) and the search functionality of NSUserActivity and CoreSpotlight is not supported on the iPhone 4s, iPad 2, iPad (3rd generation), iPad mini, and iPod touch (5th generation). Bron: https://www.macstories.net/stories/ios-9-review/18/
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je moet op het openingsvenster gewoon naar beneden vegen, vanuit het midden, niet vanaf boven.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS9 problemen na update | inky66 | iPhone algemeen | 37 | 29-12-15 20:59 |
IOS9 en Telenet Triing | codeman | iPhone Apps | 0 | 18-09-15 20:08 |
iOS9, Newsfeed in suggestions scherm | Blazez | iPad algemeen | 1 | 18-09-15 17:18 |
Veel mensen ios9 beta?? | Shorty007 | iPhone algemeen | 3 | 04-09-15 09:21 |
iCloud en iOS9 public beta | biggest | iCloud | 5 | 12-07-15 17:42 |
|
|