Balkje boven toetsenbord is anders op twee verschillende ipad air 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPad Air 2 met daarop iOS 9. Een kennis heeft dezelfde iPad met ook iOS 9. Boven het toetsenbord hebben we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Balkje boven toetsenbord is anders op twee verschillende ipad air 2
Hoi,
Ik heb een iPad Air 2 met daarop iOS 9. Een kennis heeft dezelfde iPad met ook iOS 9. Boven het toetsenbord hebben we beiden een balkje gekregen met opties. Op mijn balkje staan rechts het fototoestelletje en het krabbeltje om in het 'teken'-deel te komen. Het gekke is, dat dat bij die kennis niet het geval is. Hoe kan dat? En hoe kunnen we het oplossen. Vast bedankt voor reacties. Ineke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan heeft die kennis geen update gedaan van de notities naar het nieuwe formaat van iOS 9 en OS X 10.11
|
|
|||
|
|||
Als ik haar volgende week zie, zal ik nog eens goed kijken op haar ipad. Ze zei dat ze wel iOS 9 had inmiddels.
|
|
|||
|
|||
Volgens je profiel heb je FW 8.1.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad Air 2 toetsenbord | Tims93 | iPad algemeen | 4 | 02-08-15 12:55 |
IPad Air toetsenbord typt letters aan elkaar. | 25wilma | iPad algemeen | 2 | 03-06-14 19:41 |
Woorden boven toetsenbord | IphoneIpodTouch | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-12-13 18:11 |
Tekst in boven balkje | mdl | iPhone algemeen | 2 | 17-08-10 10:50 |
Batterijduur anders door verschillende unlock methodes | ArB | Unlock | 10 | 05-04-08 13:56 |
|
|