Hinderlijke reclame op homepagina iculture iPad. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Super hinderlijke reclame balk op de home pagina iculture. Kruisje krom je niet aan voor het weg tevinken. En veeg je naar boven gaat die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hinderlijke reclame op homepagina iculture iPad.
Super hinderlijke reclame balk op de home pagina iculture.
Kruisje krom je niet aan voor het weg tevinken. En veeg je naar boven gaat die reclame balk mee. Kunnen de webbouwers dat niet veranderen? Zodat we die hinderlijke balk meteen kunnen weg vinken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Download een adblocker uit de App Store.
|
||||
|
||||
Ik zou het niet doen.
Neem deze link eens goed door. Een oplossing voor een iDevcie is Ad-blocker Browser maar dan wel de Pro versie.
|
||||
|
||||
@Shandro: Safari specifieke iOS 9 ad blockers werken prima en hoeven geen MITM attack te doen.
|
||||
|
||||
Ook ik vind de laatste tijd de Vodafone reclame van Adfactor op iCulture weer enorm storend. Waarom moeten die reclame uitingen zo groot zijn? Op mijn iMac 27" neemt hij ruim de helft van het scherm is. Men weet toch dat als je iemand iets 'opdringt', zeker zo groot, deze zijn/haar 'hakken in het zand' gaat zetten? Het werkt averechts vind ik.
Ik heb bewust geen Adblocker actief omdat er inkomsten gegenereerd moeten worden en ik het iCulture het van harte gun. Maar waarom deze reclame uitingen op de homepage de laatste tijd zo enorm groot zijn is mij een raadsel. Kan het niet wat subtieler? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|