Ipad 2 scherm werkt niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo alle, Ik heb gisteren mijn scherm van mijn ipad 2 laten herstellen maar zonder resultaat. Als ik mijn iPad aanzet dan werkt mijn scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 scherm werkt niet meer
Hallo alle,
Ik heb gisteren mijn scherm van mijn ipad 2 laten herstellen maar zonder resultaat. Als ik mijn iPad aanzet dan werkt mijn scherm perfect , maar echter na +/- 3min werkt zijn touch niet meer. ik kan alles nog zien maar als ik scherm aanraak doet deze niets meer. dit is telkens na +/- 3min Heb al herstel uitgevoerd batterij helemaal plat gelaten en volledig opgeladen de persoon die het vervangen heeft trekt nu zijn handen terug en weet geen raad :-s grt moose |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad 2 ontgrendelen werkt niet meer na scherm vervangen | kimielco | iPad algemeen | 3 | 31-12-12 19:41 |
onderste deel scherm werkt niet meer | DKoer | iPhone algemeen | 15 | 10-10-11 23:06 |
touch scherm werkt niet meer | edelman | iPhone algemeen | 1 | 23-07-10 12:04 |
Scherm iPhone werkt niet meer? | Playboy Mansion | iPhone algemeen | 5 | 19-10-09 13:19 |
Iphone scherm bovenaan werkt niet meer | ronin | iPhone algemeen | 1 | 04-09-09 20:43 |
|
|