Foto's op datum opslaan. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Meestal als ik foto's via de mail krijg sla ik ze op op de ipad in foto's . En altijd gebeurt dat dan op volgorde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's op datum opslaan.
Meestal als ik foto's via de mail krijg sla ik ze op op de ipad in foto's .
En altijd gebeurt dat dan op volgorde van datum. Maar nu kreeg ik nog een serie toegestuurd van begin dit jaar en deze worden opgeslagen onder vandaag. Waar zou dit aan kunnen liggen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja dat dacht ik ook. Maar de laatste twee keer merkte ik dat de foto's onder "vandaag " werden opgeslagen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Logisch ook, want op het moment dat je ze in de mail ontvangt staan ze nog niet op je iPad opgeslagen. Pas als je ze vanuit de mail opslaat staan ze lokaal op de iPad. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat het aan de camera ligt waar de foto mee gemaakt is.
Ik heb net een test gedaan met iemand en gevraagd voor een willekeurige foto door te sturen. Deze foto werd gelijk op 16 juni 2014 opgeslagen en niet op vandaag. En als ik van de andere persoon foto's krijg gestuurd slaat hij deze op bij vandaag. Dat was eigenlijk het probleem. Ik zou anders niet weten waar het aan ligt. Ook al kreeg ik foto's van vorig jaar doorgestuurd. Als ik ze opsla komen ze altijd op de juiste datum van opname. En niet de datum van opslaan op filmrol. |
Labels |
datum, foto's, opslaan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Datum en tijd op foto met Ipad? | frutali | iPad algemeen | 4 | 05-08-16 18:23 |
Foto's zet datum naar vandaag bij exporteren | bassollie | Desktop-applicaties | 1 | 06-08-15 10:19 |
Foto's in folder op datum ordenen | 800 | Muziek, foto & video | 0 | 07-12-11 21:54 |
datum bij foto's | mwhite | Muziek, foto & video | 3 | 28-10-11 10:25 |
Foto: Datum van foto bekijken | lagunaclub | Muziek, foto & video | 1 | 04-09-08 18:09 |
|
|