//

iPad niet functioneel, maar wel aan

iPad niet functioneel, maar wel aan discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb sinds kort een probleem met mijn iPad 2 32 GB. Veel gebruik ik hem niet, maar laatst trok ik hem weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-15, 16:31
hvro hvro is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Unhappy iPad niet functioneel, maar wel aan

Hallo allen,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn iPad 2 32 GB. Veel gebruik ik hem niet, maar laatst trok ik hem weer eens uit de kast en hij deed het nog prima. Iets later echter deed het scherm het niet meer, of althans, het laat niet meer zien wat het moet laten zien. Het scherm is wel iets verlicht, en bij opnieuw opstarten (door geforceerd op te starten) laat hij een fractie van een seconde het apple-logo zien, evenals hij een fractie van een seconde het home-screen laat zien als je een unlockbeweging op het scherm maakt. Verder doet het scherm niets.

Het lijkt er dus op dat hij het nog prima doet, alleen het scherm hier het euvel is (of software).

Weet één van jullie hier wellicht raad mee? Ik heb de iPad al bijgewerkt, hersteld.


Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ipad, scherm, software, stuk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Laptop ziet iPhone wel maar iPad niet ceesvb iPad algemeen 1 19-02-15 14:04
Mac OS X: Thuisdeling werkt niet op iPad maar wel op Apple TV Xantara iTunes 6 17-04-14 10:33
iPad 1 synchroniseert wel, maar laadt niet. Basboy7 iPad algemeen 6 29-11-13 16:11
iPhone 4S waterschade, laadt niet op maar geeft wel aan jeroenie101 iPhone accessoires en onderdelen 7 21-12-12 10:19
Iphone gaat niet aan, maar word wel als usb apparaat ontdekt Drinkyoghurt Unlock [archief] 39 25-06-08 12:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24.