Adresboek van Iphone of Ipad kopieren naar PC?windows 10 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik mijn adresboek kopieren van Iphone en/of Ipad naar pc met Windows 10?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Adresboek van Iphone of Ipad kopieren naar PC?windows 10
Hoe kan ik mijn adresboek kopieren van Iphone en/of Ipad naar pc met Windows 10?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan bijvoorbeeld met iCloud en Hotmail.
|
|
||||
|
||||
Icloud en Outlook (2013, hoger als je Icloud 5.1 hebt.
|
|||
|
|||
Hoe werkt het precies?
Wil, als ik een mail verstuur het contact in mijn adresboek hebben staan. |
|
|||
|
|||
Als je icloud for windows installeerd, dan zit daar de optie in om direct jouw icloud gegevens te synchroniseren met outlook.
Een helemaal gelukkig huwelijk is dit overigens niet (apple software op Windows). Maar het meeste werkt wel. https://support.apple.com/en-us/HT204283 Laatst gewijzigd door Blazez; 29-02-16 om 20:08. Reden: typo aangepast |
|
|||
|
|||
Mijn contacten staan(nog niet) in mijn adres boek.
Niet alle contacten hebben email. Hoe zet ik nou die contacten in mijn adresboek? |
|
||||
|
||||
Als ze niet in je adresboek staan, waar staan ze dan wel?
|
|||
|
|||
Inderdaad een beetje cryptisch. Het zou kunnen zijn dat alleen contacten met telefoonnummer én mailadres goed gesynct worden. Omdat binnen outlook wellicht alleen contacten met emailadres gebruikt (kunnen) worden (?).
In dat geval zou ik beginnen met op de telefoon even zorgen dat de contacten netjes aangevuld worden met mailadres én telefoonnummer en dan nog eens proberen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten van iPad 2 naar iPhone 4S kopieren? | nouska1976 | iPad algemeen | 7 | 02-11-12 13:04 |
Smurfs app + levels kopieren van iPhone naar Ipad | Noorderwijk | iPad algemeen | 5 | 01-06-12 21:35 |
Bestanden Kopiëren van Iphone naar Ipad | Cooper85 | iPad algemeen | 1 | 04-05-11 17:28 |
adresboek van windows mail naar iphone | gillesmullens | iTunes | 4 | 20-04-10 00:52 |
Windows Contactpersonen Kopieren naar mijn Iphone | stephanlast | iPhone algemeen | 3 | 26-01-08 18:09 |
|
|