Mail opent steeds "op" een oude mail discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipad mail app opent steeds een mail van Augustus, terwijl er op dat account al talloze nieuwe mails zijn binnengekomen en gelezen. Irritant, zelfs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mail opent steeds "op" een oude mail
Mijn ipad mail app opent steeds een mail van Augustus, terwijl er op dat account al talloze nieuwe mails zijn binnengekomen en gelezen.
Irritant, zelfs herstart van de app helpt niet. Iemand een idee? Voor de rest werkt het goed. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beste mcno,
Heb je al een oplossing gevonden voor dit probleem? Ik heb exact hetzelfde probleem wat alleen voorkomt op mijn iPad. Er staan meerdere accounts actief op mijn iPad, ook al geprobeerd om er 1 te verwijderen maar dat gaf niet het gewenste effect. Ik kijk uit naar de oplossing want dit is gewoon irritant. Gr. Wouboo |
|
||||
|
||||
Account verwijderen hielp niks, maar ik heb de mail (gmail) verwijderd en toen later weer terug gezet.
Sindsdien niet meer voorgekomen, na update(?) |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info, ik ga dat nog eens proberen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een "oude" back-up terughalen......het kan... | Puff | iPhone algemeen | 25 | 18-09-14 10:57 |
Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud" | mikeivens | iPhone algemeen | 22 | 17-01-14 12:08 |
"Oude" mail verwijderen na synchroniseren | palbada | iPhone algemeen | 5 | 01-09-13 11:18 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
België: Mail springt steeds direct (2") uit | swytch | Overige providers België | 4 | 25-05-10 01:40 |
|
|