Gebruikersaccounts mogelijk op Ipad Air 2? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ben in het bezit van een prachtige Ipad Air 2. Nu heb ik eigenlijk een kleine stoornis. Apple maakt het op dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebruikersaccounts mogelijk op Ipad Air 2?
Beste forumleden,
Ik ben in het bezit van een prachtige Ipad Air 2. Nu heb ik eigenlijk een kleine stoornis. Apple maakt het op dit moment niet mogelijk om verschillende gebruikersaccounts aan te maken. Hiermee bedoel ik dus: Een zakelijk account gescheiden met het account van de kinderen. Nou weet ik eerlijk gezegd niet of dit er aan komt, of dat het er al is? Mijn vraag aan jullie luid: Is dit mogelijk en op welke manier? Graag hoor ik de antwoorden hierop. Groetjes, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Simpel, nee
Het is niet mogelijk meerdere accounts op een iPad te gebruiken. Waar je het in kan zoeken is aparte apps voor je werk. Bijvoorbeeld niet de mail in de standaard mail app, maar een eigen mail app daarvoor. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchronisatie iPad en iPhone - gebruikersaccounts | rholtmeulen | iPad algemeen | 3 | 05-06-11 19:57 |
|
|