Safari discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPad air 2,nu is de safari pagina in 2 delen met verschillende apps ,ik wil weer 1 volledig scherm,hoe doe ik dat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari
Ik heb een iPad air 2,nu is de safari pagina in 2 delen met verschillende apps ,ik wil weer 1 volledig scherm,hoe doe ik dat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Safari
Nee helpt niet blijf 2 verschillende pagina 's naast elkaar houden.
|
|
|||
|
|||
In het midden zie je een verticaal streepje van pakweg een centimeter. Dat raak je aan en daarmee sleep je de rechterpagina naar rechts.
|
|||
|
|||
Safari
Er loopt een hele streep in het midden van boven naar beneden van de aparte side s maar die zijn niet te slepen!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2016 om 09:42 ---------- Op de een of andere manier komt mijn email ook terecht op safari en die krijg ik ook maar op een halve pagina. |
|
|||
|
|||
Zet je iPad aan en uit, dan zou je er geen last meer van moeten hebben.
|
|
|||
|
|||
Safari
Ook dat werkt niet uitzetten en weer aan blijft 2 verschillende hale side's houden.
|
|
|||
|
|||
Heb je misschien een screenshot voor os?
|
|
|||
|
|||
Safari
Wat is dat?
|
|
|||
|
|||
weet je wat een screenshot is?
|
|
|||
|
|||
Safari
Nee ik weet niet wat een screenshot is,maar het probleem is denk ik opgelost,heb alle geschiedenis gewist en heb nu weer gewoon 1volledige pagina,iedereen bedankt met oplossingen zoeken voor mij ☺️
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari | haoos | iPad Apps | 5 | 29-03-16 15:59 |
pagina via Safari/iphone niet te openen, via Safari Ipad wel ?? | flatcoatjrt | iPhone algemeen | 0 | 04-05-12 21:29 |
Safari | Yaron | Archief | 3 | 02-01-08 23:56 |
|
|