Sms versturen via iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ikzelf heb een iPhone en een iPad. De iPad heeft geen sim kaart. Ik kan iMessage naar andere Apple contacten sturen. Ik kan via berichten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms versturen via iPad
Ikzelf heb een iPhone en een iPad. De iPad heeft geen sim kaart.
Ik kan iMessage naar andere Apple contacten sturen. Ik kan via berichten ook sms-jes naar niet Apple smartphones sturen. In die gevallen loopt die via mijn iPhone die dan als hotspot gebruikt wordt. Tot daar alles ok. Mijn vrouw heeft een iPad met sim kaart Ze heeft geen iPhone Ze kan met die iPad iMessages versturen Maar ze kan geen sms-jes versturen Mijn vraag : Waarom lukt dit niet ? Welke instelling moet aangepast worden ? Of indien dit echt niet lukt, kan ik mijn iPhone ook als hotspot voor haar iPad gebruiken. Zo ja, hoe doe ik dat ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De sim kaart in de ipad werkt volgens mij alleen voor online web activiteiten. De ipad werkt dus niet als een mobieltje. Bellen met de ipad is niet mogelijk via de mobiele provider en kennelijk is ook gewoon sms-en niet mogelijk.
|
Labels |
hotspot, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen mail versturen met Ipad 2 | paul45 | iPad algemeen | 37 | 06-06-14 14:21 |
Foto's versturen via de iPad | Lieve mama | iPad algemeen | 0 | 13-09-12 22:15 |
Kan geen mail versturen via Ipad | nordholt | iPad algemeen | 2 | 02-07-11 00:16 |
Sms versturen vanaf iPad? | jasto | iPad algemeen | 9 | 28-08-10 15:23 |
Sms versturen via iPhone met iPad | spitfire1990 | iPad algemeen | 2 | 16-07-10 22:42 |
|
|