Facebookapp discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een vraagje over de appbalk van mijn ipad. Kreeg vandaag ineens een facebookapp in mijn appbalk en rechts boven in deze facebookapp stond een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebookapp
Heb een vraagje over de appbalk van mijn ipad.
Kreeg vandaag ineens een facebookapp in mijn appbalk en rechts boven in deze facebookapp stond een zwart wit wekkertje. Kan nergens vinden wat dat wekkertje betekent. Iemand met een uitleg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zegt mij zo niets.
Kun je een schermafbeelding maken? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo Gonus,
Krijg de foto niet verkleind en kan deze niet uploaden helaas. Kan de foto wel via emal versturen. Kan je mij een email sturen naar c.edelman@chello.nl, dan stuur ik de foto naar je toe. Weet even geen andere oplossing. |
|
||||
|
||||
De omschrijving "wekker" negerend; is het misschien het Handoff icoon?
Oops: dan zou je ook een iPhone moeten hebben, maar dat staat niet in je profiel (overigens is een iPad 1 met iOS 11.0.2 ook niet mogelijk)
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Het profiel zal niet kloppen denk ik... |
|
|||
|
|||
Facebookapp
|
|
|||
|
|||
In dit Apple support topic LINK heeft iemand dezelfde vraag.
Het blijkt te maken te hebben met je device dat "leert" op welk tijdstip je een app vaak gebruikt. Dit zou uit te schakelen moeten zijn, maar door een bug lijkt het erop dat dit soms niet uit te schakelen is. |
|
|||
|
|||
Hallo Gonus,
Bedankt voor de reactie. Heb Toon aanbevolen en recente aps bij instellingen bij Multitasting Dock uitgezet. Nu is deze facebookapp met klok verdwenen. In ieder geval bedankt tot zover. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 October 2017 om 14:38 ---------- Inderdaad XIII Het is een ipad air en heb het aangepast in mijn profiel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebookapp geen toegang meer tot fotostream | Marc knuts | iPhone Apps | 1 | 09-12-14 17:39 |
Facebookapp werkt plots niet meer | robke1974 | iPad algemeen | 1 | 12-01-13 21:13 |
Iphone 3g en Facebookapp | geerten | iPhone algemeen | 1 | 07-09-12 14:20 |
Facebookapp: Het uitzetten van pushberichten | Nietje19 | iPhone Apps | 0 | 22-06-12 14:34 |
|
|