Foto’s roteren op Facebook discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heb ik een probleempje als ik een foto open in Facebook . Als ik op de foto klik dan draait hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto’s roteren op Facebook
Sinds een paar dagen heb ik een probleempje als ik een foto open in Facebook . Als ik op de foto klik dan draait hij een kwartslag naar rechts , heeft iemand meerdere foto’s geplaatst dan openen ze normaal ...
mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb sedert gisterenavond hetzelfde probleem.
|
|
|||
|
|||
Dan ligt het misschien aan de laatste software update 🤔
|
|
||||
|
||||
Neen, ik had het plots voor de update.
|
|
|||
|
|||
Is er nu echt niemand die hier een oplossing voor heeft ? 😔
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Meedraaien (rotatie) van foto’s voorkomen op iPhone en iPad |
|
|||
|
|||
Heb deze tip al uitgeprobeerd , toch bedankt om te reageren ...
Op de websiteversie van Facebook draaien de foto’s niet , dus alleen in de app van Facebook . Dus app verwijderd , terug geïnstalleerd maar het probleem is niet verholpen . |
|
|||
|
|||
Het is een bug in de Facebook app, gewoon wachten totdat deze een update krijgt en hopen dat het dan opgelost is. Wanneer je bij de recente recensies van de app in de Appstore kijkt, zie je dat je niet de enige bent.
|
|
||||
|
||||
Het grappige is dat de app op mijn iPhone de foto’s normaal weergeeft en op mijn ipad ze draait.
|
|
|||
|
|||
Ja, duh, de Facebook app kan je op de iPhone SE ook niet in de landscape modus gebruiken.... Wanneer je je iPad in portrait modus gebruikt, gebeurt het ook niet. Enkel in landscape modus komt dit probleem naar voren.
|
|
|||
|
|||
Op mijn iPhone 7 worden de foto’s ook normaal weergegeven ..
|
|
||||
|
||||
Inderdaad in portretmodus gebeurt het niet.
|
|
||||
|
||||
Heb exact hetzelfde probleem, hopelijk na een update opgelost
|
|||
|
|||
Probleem opgelost 🤗
|
|
||||
|
||||
Hoe heb je het opgelost ?
|
|
|||
|
|||
Na een update! Bij jou nog niet?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto van iPhone naar pc en dan roteren | Rob1706 | iPhone algemeen | 0 | 17-03-16 13:12 |
Probleem gemaakte foto op iphone 4s op pc roteren | dolkoetjuh | Muziek, foto & video | 6 | 25-11-11 01:58 |
Roteren foto's met IOS 4.1 | WTFoX | Muziek, foto & video | 1 | 18-09-10 11:51 |
Foto: Foto's roteren | chris96 | Muziek, foto & video | 4 | 05-04-08 13:48 |
|
|