ipad air 2 laad de ene keer wel goed op en de andere keer loopt het terug bij opladen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemorgen meestal wil de ipad air 2 iso 13 updates goed opladen maar soms laad het helaas niet meer op en loopt zelf terug met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad air 2 laad de ene keer wel goed op en de andere keer loopt het terug bij opladen
goedemorgen
meestal wil de ipad air 2 iso 13 updates goed opladen maar soms laad het helaas niet meer op en loopt zelf terug met oplaadvermogen. ik heb al van alles geprobeerd zoals aan knop en uit knop tegelijk indrukken. nieuw draadje. wat kan het zijn gr Marjov |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn eerste gok zou zijn dat er geen goed contact gemaakt wordt doordat de lightning poort vol met een dikke prop stof zit. Dat gebeurd nou eenmaal.
<GEHEEL OP EIGEN VERANTWOORDING> wat ik altijd doe is met een houten stokje (dunne tandenstoker is perfect) voorzichtig de poort uitlepelen. Even een paar keer scheppen en meestal bij de eerste keer heb je een lekker prop te pakken. Dan even met de spuitbus perslucht (action heeft goedkope, wel rechtop houden) uitspuiten en het probleem is verholpen. |
|
|||
|
|||
Goedemiddag.
Gedaan wat u adviseerde. Even heeft hij het gedaan maar nu loopt het vermogen terug terwijl het oplaad. Wat nu Alvast bedankt Gr Marjov” |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! moet 3 keer klikken op iPad ipv 1 keer | nachtegaaal | iPad algemeen | 9 | 23-07-12 11:59 |
iPhone eerste keer opladen. | Rick-dts | iPhone algemeen | 3 | 30-10-11 01:35 |
probleem met Batterij opladen eerste keer | bern01 | iPhone algemeen | 3 | 10-12-10 19:23 |
iPhoto start keer op keer op bij connecten | djrandyindo | Archief | 2 | 07-08-08 09:51 |
|
|