iPad 3 - vreemde problemen met geluid discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb nog een oude iPad 3 thuis die eigenlijk alleen gebruikt wordt door m'n zoontje voor wat spelletjes en YouTube. Nu heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 - vreemde problemen met geluid
Hoi,
Ik heb nog een oude iPad 3 thuis die eigenlijk alleen gebruikt wordt door m'n zoontje voor wat spelletjes en YouTube. Nu heb ik sinds afgelopen weekend een heel merkwaardig probleem met het geluid: - Geluid bij apps werkt niet meer; - Geluiden van berichten/notificaties (systeemgeluiden); - Geluid werkt niet via bluetooth headset; - Geluid werkt wel via oordopjes met draad. Het is zoals gezegd een oude iPad dus deze draait ook nog op een oude versie van iOS, 9.3.5. Als ik geen koptelefoon of de bluetooth headset aangesloten hebt reageert de volumetoets niet, zodra de oordopjes aangesloten zijn werkt hij wel. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
de jack ingang ( denkt ) dat de plug er nog inzit paar keer de jack plug erin en eruit trekken wil wel eens helpen of even in da gaatje kijken of er stof of zooi in zit evt schoonmaken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vreemde tekens in beeldscherm iPad | LVMRM | iPad algemeen | 2 | 19-07-17 12:44 |
Iphone heeft vreemde batterij problemen | dennis15510 | iPhone algemeen | 10 | 03-04-16 21:21 |
Vreemde wensites op mijn ipad | dhoogenr | iPad algemeen | 4 | 29-10-15 00:28 |
Ipad video geluid problemen | Ipadfreak2 | iPad algemeen | 1 | 14-01-13 15:58 |
GPS problemen en andere vreemde zaken | frenske | iPhone algemeen | 11 | 02-10-09 13:57 |
|
|