Verticale tekst in cel discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) LS, Op mijn Ipad heb ik "Numbers" om een xls file te bewerken. Nu wil ik in een cel de tekst verticaal zetten. Ik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verticale tekst in cel
LS,
Op mijn Ipad heb ik "Numbers" om een xls file te bewerken. Nu wil ik in een cel de tekst verticaal zetten. Ik krijg het niet voor elkaar omdat ik de opdracht om de tekst te draaien niet kan vinden. Wie heeft voor mij de tip om dit wel voor elkaar te krijgen. met vriendelijke groet Wim ter Haar |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Handig, dat google...
https://support.apple.com/nl-nl/guid...n8df4783ea/mac |
|
|||
|
|||
flauwe sneer om het zelf maar op te zoeken op google. totaal onnodig. Vragen, daar is een forum als dit voor. Plus dat artikel gaat over numers op de mac en TS vraagt over numers op de ipad.
Voor zover ik weet is het in een cel niet zo 1-2-3 mogelijk (op een ipad). Je kan wel een textvak aanmaken en de tekst daarin verticaal maken. zo uit mn hoofd is dat de enige manier. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verticale grijze strepen in iPhone 5 | Fireball | iPhone algemeen | 15 | 06-09-14 10:42 |
3e iPhone 5S met verticale lijnen | suijkerwerk | iPhone algemeen | 3 | 03-01-14 10:41 |
Een vage verticale streep op beeldscherm | Panadol | iPhone algemeen | 1 | 25-01-13 19:01 |
iPhone 4 camera verticale strepen | WTFoX | iPhone algemeen | 0 | 14-10-11 10:54 |
Tekst document naar tekst app? | sanders | iPhone Apps | 0 | 13-12-10 22:19 |
|
|