//

Aanschaf nieuwe iPad

Aanschaf nieuwe iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de aanschaf van een nieuwe iPad twijfel ik momenteel tussen de Air(5) en iPad(10). Aangezien die laatste toch wel 200€ goedkoper is zou ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-02-23, 16:55
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Aanschaf nieuwe iPad

Voor de aanschaf van een nieuwe iPad twijfel ik momenteel tussen de Air(5) en iPad(10). Aangezien die laatste toch wel 200€ goedkoper is zou ik misschien die wel kiezen, ware het niet dat ik de kleur van vooral ik de beschikbare Apple smart folio case net iets te flashy vindt, daardoor zou ik hier graag eens informeren of de iPad(10) niet zou passen in deze voor de Air(5) Zowel in de hoogte als de breedte is de iPad(10) net 1mm groter en 0.9mm dikker. Zou deze kleine verschillen maken dat je deze voor de Air(5) niet kunt gebruiken voor de iPad(10)?

Of vinden jullie het prijsverschil voor de Air(5) zeker en vast de moeite waard om te overwegen. Men huidige is ook een Air versie, niet dat hij defect of zo is, maar meer en meer sites en apps willen niet meer weten van Ios 12, vandaar.

Mvg, Vic

Laatst gewijzigd door Vic55; 01-02-23 om 17:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aanschaf IPad adelbertus iPad algemeen 4 19-09-13 06:21
Geen verbindfing met Wi-Fi na aanschaf nieuwe iPod iEline Wi-Fi 11 27-11-11 20:14
vraag over aanschaf nieuwe iphone 4 esoh Odido (T-Mobile) 4 02-05-11 07:58
iPhone 3GS: Unlock mogelijk bij aanschaf nieuwe iPhone 3GS 8GB? synnath Unlock 3 23-08-10 20:29
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? Anneke PP iPad algemeen 9 25-07-10 21:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.