Aanschaf nieuwe iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de aanschaf van een nieuwe iPad twijfel ik momenteel tussen de Air(5) en iPad(10). Aangezien die laatste toch wel 200€ goedkoper is zou ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanschaf nieuwe iPad
Voor de aanschaf van een nieuwe iPad twijfel ik momenteel tussen de Air(5) en iPad(10). Aangezien die laatste toch wel 200€ goedkoper is zou ik misschien die wel kiezen, ware het niet dat ik de kleur van vooral ik de beschikbare Apple smart folio case net iets te flashy vindt, daardoor zou ik hier graag eens informeren of de iPad(10) niet zou passen in deze voor de Air(5) Zowel in de hoogte als de breedte is de iPad(10) net 1mm groter en 0.9mm dikker. Zou deze kleine verschillen maken dat je deze voor de Air(5) niet kunt gebruiken voor de iPad(10)?
Of vinden jullie het prijsverschil voor de Air(5) zeker en vast de moeite waard om te overwegen. Men huidige is ook een Air versie, niet dat hij defect of zo is, maar meer en meer sites en apps willen niet meer weten van Ios 12, vandaar. Mvg, Vic Laatst gewijzigd door Vic55; 01-02-23 om 18:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aanschaf IPad | adelbertus | iPad algemeen | 4 | 19-09-13 07:21 |
Geen verbindfing met Wi-Fi na aanschaf nieuwe iPod | iEline | Wi-Fi | 11 | 27-11-11 21:14 |
vraag over aanschaf nieuwe iphone 4 | esoh | Odido (T-Mobile) | 4 | 02-05-11 08:58 |
iPhone 3GS: Unlock mogelijk bij aanschaf nieuwe iPhone 3GS 8GB? | synnath | Unlock | 3 | 23-08-10 21:29 |
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? | Anneke PP | iPad algemeen | 9 | 25-07-10 22:15 |
|
|