Widgets op beginscherm werken niet in IOS 18.1 (?) op iPads. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zowel op mijn iPad Air 2019 als op mijn iPad Air 2024 werken sommige Widgets niet goed in het beginscherm. Op beiden werkt de Widget ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Widgets op beginscherm werken niet in IOS 18.1 (?) op iPads.
Zowel op mijn iPad Air 2019 als op mijn iPad Air 2024 werken sommige Widgets niet goed in het beginscherm. Op beiden werkt de Widget Siri suggesties niet, als je de icoontjes aanraakt. Ook is deze widget niet te verplaatsen of te verwijderen door je vinger erop te houden. En ook niet als je op het - teken klikt bij de widgets. Hetzelfde geldt ook voor de Spotify en buien Alarm widgets. Ook niet te verplaatsen. Bij andere widgets lukt het weer wel. Dit lijkt gekomen te zijn nadat beide iPads geupdate zijn naar OS 18.1. Na opnieuw opstarten van de iPads werkt alles weer goed om kort daarna weer dezelfde problemen te krijgen.
Op mijn iPhone 14 werkt alles wel normaal maar die is nog niet geupdate naar IOS 18.1. Nu IOS 18.0.1. Hebben meer mensen hier last van en is het een bug in IOS 18.1?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icoontjes werken niet bij 'zet in beginscherm' | Arjan0625 | Archief | 3 | 19-01-10 14:42 |
|
|