iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Is achtergrond te wijzigen? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/52998-achtergrond-wijzigen.html)

spysical 28-01-10 21:10

Is achtergrond te wijzigen?
 
Kon geen passend onderwerp vinden om dit ter discussie te stellen.

Maar vraag aan jullie wat verwachten jullie hier nog meer van in de toekomst en bij het huidige model?

Ik vraag me af of je die achtergrond ook zou kunnen wijzigen en of het ook te jailbreaken valt..

Groetjes,

Animestyle 28-01-10 22:01

Achtergrond is te wijzigen, dat werd verteld.

Over je eerste vraag ben ik ook wel nieuwsgierig, je zou zoveel meer met dat ding kunnen als er bijv voor en achter een camera in zat enz.

spysical 29-01-10 17:17

Topic title klopt niet echt...
Iig,
Hoop dat deze ook gewoon te jailbreaken valt :D
Aangezien het me echt ***** lijkt om op zo'n scherm maar 4x4 op je SB te hebben.

Bordyl 29-01-10 21:00

Aangezien de iPad een te weizigen springboard achtergrond heeft, denk ik dat dit bij de iPhone niet zo lang meer kan achterblijven.

libia 09-02-10 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 410533)
Aangezien de iPad een te weizigen springboard achtergrond heeft, denk ik dat dit bij de iPhone niet zo lang meer kan achterblijven.

ik denk niet dat ze dit bij de iPhone ook gaan toepassen. Ik heb zelf via jailbreak ook de achtergrond veranderd in de iPad achtergrond, maar dan wordt het echt heel druk! Als ik echter mn icoontjes kleiner maak is het wel erg mooi :)

Dus ik denk dat apple gewoon niet wilt dat het scherm zo druk wordt. En de icoontjes verkleinen willen ze ook echt niet..

Bordyl 09-02-10 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libia (Bericht 414805)
ik denk niet dat ze dit bij de iPhone ook gaan toepassen. Ik heb zelf via jailbreak ook de achtergrond veranderd in de iPad achtergrond, maar dan wordt het echt heel druk! Als ik echter mn icoontjes kleiner maak is het wel erg mooi :)

Dus ik denk dat apple gewoon niet wilt dat het scherm zo druk wordt. En de icoontjes verkleinen willen ze ook echt niet..

Kan ik best geloven, maar de gebruiker kan de achtergrond toch gewoon op zwart houden als ie het te druk vindt?

Het feit dat de meeste jailbreakers de achtergrond veranderen wil toch zeggen dat dat iets is dat een iPhonegebruiker graag heeft, niet?

Mypod 28-07-10 22:29

Om niet onnodig een nieuw topic te openen hierbij even een vraag:
Ik meen ooit gehoord te hebben dat je de achtergrond per beginscherm kan veranderen, klopt dit? Ik heb namelijk bij de instellingen gezocht maar krijg niks gevonden. Het gaat hier om de iPad en niet om de iPhone.

Matthipad 28-07-10 22:45

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Misschien met een jailbreak?

Sjeltur 28-07-10 23:11

" per beginscherm"...?

Je kunt het achtergrond van je lockscreen aanpassen... en je achtergrond van je normale "bureau-blad"... is dat wat je bedoelt..?
Je instellingen; en dan Helderheid en achtergrond....

Maar je kunt niet voor elke aparte bureaublad er één aanmaken...

PietjeP-HGZ 29-07-10 15:42

Dit kan inderdaad (nog) niet ingesteld worden per scherm. In ios4 voor iphone kan dit wel, dus hoop dat als de update in de herfst voor onze ipadjes uitkomt, we dit ook per homescreen kunnen veranderen...

Bomans 29-07-10 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PietjeP-HGZ (Bericht 504789)
Dit kan inderdaad (nog) niet ingesteld worden per scherm. In ios4 voor iphone kan dit wel, dus hoop dat als de update in de herfst voor onze ipadjes uitkomt, we dit ook per homescreen kunnen veranderen...

Dan mag je mij eens vertellen waar je (op een iPhone) per scherm een andere achtergrond kan instellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:22.