Is achtergrond te wijzigen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kon geen passend onderwerp vinden om dit ter discussie te stellen. Maar vraag aan jullie wat verwachten jullie hier nog meer van in de toekomst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Is achtergrond te wijzigen?
Kon geen passend onderwerp vinden om dit ter discussie te stellen.
Maar vraag aan jullie wat verwachten jullie hier nog meer van in de toekomst en bij het huidige model? Ik vraag me af of je die achtergrond ook zou kunnen wijzigen en of het ook te jailbreaken valt.. Groetjes, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Achtergrond is te wijzigen, dat werd verteld.
Over je eerste vraag ben ik ook wel nieuwsgierig, je zou zoveel meer met dat ding kunnen als er bijv voor en achter een camera in zat enz. Laatst gewijzigd door Animestyle; 28-01-10 om 23:03. |
|
||||
|
||||
Topic title klopt niet echt...
Iig, Hoop dat deze ook gewoon te jailbreaken valt Aangezien het me echt ***** lijkt om op zo'n scherm maar 4x4 op je SB te hebben. |
|
||||
|
||||
Aangezien de iPad een te weizigen springboard achtergrond heeft, denk ik dat dit bij de iPhone niet zo lang meer kan achterblijven.
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus ik denk dat apple gewoon niet wilt dat het scherm zo druk wordt. En de icoontjes verkleinen willen ze ook echt niet.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het feit dat de meeste jailbreakers de achtergrond veranderen wil toch zeggen dat dat iets is dat een iPhonegebruiker graag heeft, niet? |
|
|||
|
|||
Om niet onnodig een nieuw topic te openen hierbij even een vraag:
Ik meen ooit gehoord te hebben dat je de achtergrond per beginscherm kan veranderen, klopt dit? Ik heb namelijk bij de instellingen gezocht maar krijg niks gevonden. Het gaat hier om de iPad en niet om de iPhone.
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Misschien met een jailbreak?
|
|||
|
|||
" per beginscherm"...?
Je kunt het achtergrond van je lockscreen aanpassen... en je achtergrond van je normale "bureau-blad"... is dat wat je bedoelt..? Je instellingen; en dan Helderheid en achtergrond.... Maar je kunt niet voor elke aparte bureaublad er één aanmaken... |
|
|||
|
|||
Dit kan inderdaad (nog) niet ingesteld worden per scherm. In ios4 voor iphone kan dit wel, dus hoop dat als de update in de herfst voor onze ipadjes uitkomt, we dit ook per homescreen kunnen veranderen...
|
||||
|
||||
Dan mag je mij eens vertellen waar je (op een iPhone) per scherm een andere achtergrond kan instellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn achtergrond afbeelding wijzigen zonder enige batterij vermindering? | Ip0d | Archief | 0 | 27-03-11 12:34 |
Cydia achtergrond wijzigen | Shorty007 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-10-10 01:05 |
Achtergrond wijzigen | bloedzuiger12 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-10-10 16:57 |
Achtergrond | marjolijn1980 | iPhone algemeen | 2 | 10-01-10 00:07 |
achtergrond wijzigen hoe moet dat? | Frank Nusteen | Archief | 3 | 22-03-08 18:05 |
|
|