iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad internet dmv iPhone tethering (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/53063-ipad-internet-dmv-iphone-tethering.html)

marcoryn 14-02-10 10:42

Tijd dat ze het netwerk maar eens flink gaan uitbreiden en de FUP gaan schrappen. Hoeveel klanten bij Tmob hebben straks EN een iPhone EN een iPad? Zoveel gebruik zal er dus niet van gemaakt gaan worden.
Trouwens..hier in de duin en bollenstreek nog lang niet overal 3G bereik, dus er valt zelfs weinig te tetheren ;-)

glaantje 14-02-10 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paz (Bericht 416465)
Ik ben toch benieuwd wat er daadwerkelijk uitgebracht gaat worden. Straks blijkt dat er toch een 3G iPad uitgebracht wordt buiten de US. Zou mooi zijn :).

Dat dat gebeurd is al duidelijk vanaf de aankondiging van de iPad :)

seagull 16-04-10 14:48

iPad via iPhone
 
Net eergisteren de Ipad 64 GB in huis, Mywi op m'n iPhone (jailbreak) aangezet en ja hoor netjes via de hotspot, die je dan op de iPhone hebt gemaakt, internetten op de iPad. Hetzelfde trucje kun je ook doen voor je macbook (pro).

WDJ 04-06-10 09:21

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er iemand wel eens daadwerkelijk zo'n brief van T-mobile heeft ontvangen waarin ze je sommeren minder data te verbruiken... Anyone?

eentje 04-06-10 10:44

een paar gb per maand dataverkeer op iphone en ipad. waarom wil je dat over 3g doen? als je puur sites bezoekt en beetje youtube kijkt elke dag kom je echt niet 123 an 1gb laat staan meerdere gb data verkeer

Appelsaus 08-06-10 17:00

De Fair Use Policy zegt ook dat het pas niet meer "fair" is als je meer dan 10x het nederlands gemiddelde download. Dus ik gok dat je met een iPad probleemloos kan surfen over je iPhone abbonnement..

iBeth 08-01-11 16:55

Tmobile over tethering
 
"Kan ik mijn iPhone met de nieuwste software ook als modem gebruiken?
Tethering zal voorlopig nog niet beschikbaar zijn. De combinatie van de iPhone en de bijbehorende prijsplannen is alleen bedoeld voor internetgebruik op het mobiele toestel. Wil je mobiel internetten op je laptop, dan hebben we daar aparte laptopabonnementen voor.

Op dit moment kijken naar welke aanpassingen er nodig zijn om dit in de toekomst wel mogelijk te maken. We willen er zeker van zijn dat je huidige ervaring met mobiel internet niet minder wordt. Daarnaast willen we de iPhone voor iedereen toegankelijk houden. Dat is ook de reden waarom de iPhone-abonnementen zo scherp geprijst zijn. Voor het gebruik van de iPhone als modem zullen we daarom extra kosten in rekening gaan brengen."

http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/ve...de-vragen.html

Mijn conclussie: het is niet verboden.
Over veel data gebruik: als ik uitzending gemist bekijk op mijn mobiel gebruik ik veel data. En dat is niet verboden.

Tourtoise 15-01-11 14:37

Als ik m'n iPhone Thether via USB en dan aan een laptop hang kan ik gewoon internetten.
Kan ik de iPhone ook met een kabel op die manier aan een iPad hangen en dan internetten?
Ik heb nl een niet-jailbreak toestel.

Vast dank.

Tourtoise 16-01-11 18:34

Niemand? 

wouter1981 16-01-11 19:00

Nee. Je zult je iPhone moeten jailbreaken. Tenzij je geduld hebt om te wachten op iOS 4.3. Hier zit zeer waarschijnlijk "Personal Hotspot" in.

boink 17-01-11 10:46

Jailbreaken en Tetherme installerren. Op Ipad iTether en je kan via bluetooth tetheren. Werkt ideaal!

arianekok 11-04-11 23:58

Als je een hotspot (alleen op iphone 4 mogelijk) van je iPhone kunt maken kun je wel tetheren. Je kan ook gewoon wel een iPad met 3G kopen en dan een extra mini sim vragen aan je provider (kosteloos of voor weinig) en dan internetten op je ipad via je telefoonabonnement. Je kunt maar internetten op 1 apparaat tegelijk dan. Ik heb de iphone 3Gs met KPN maar sinds de iOs 4.2.1 is mijn tetheringfunctie ineens verdwenen.
Ben benieuwd op ie er weer op staat met iOs 4.3.1


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:34.