Maak van je iPhone/iPod een iPad! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPad iPad iPad... je wordt er ook gek van! Maak gewoon een iPad van je iPhone!! gaaap (heb je de eerste mini iPad ) .. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Maak van je iPhone/iPod een iPad!
iPad iPad iPad... je wordt er ook gek van!
Maak gewoon een iPad van je iPhone!! gaaap (heb je de eerste mini iPad ) .. tegen woordig minilaptops ook hip +je kan bellen en sms en foto's en video's maken, dat kan geloof ik op de iPad niet ook een beetje raar bellen enzo met een iPad XD. + multitasking op de iphone of ipod touch YouTube - Turn Your iPhone and iPod touch into iPad
Laatst gewijzigd door ipwnjnki; 02-04-10 om 17:13. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan de iPad multitasken dan? Dat is nieuw...
|
|
||||
|
||||
geen idee of je iPad dat kan, maar nu wel met je iPhone
bellen enzo ook raar met de iPad, foto's of dergelijk... hoogstens uitgebreid met Wi-Fi?? ik hoef geen iPad... maar wel een iPad iPhone Succes! Laatst gewijzigd door ipwnjnki; 29-03-10 om 01:05. |
|
||||
|
||||
Hee maar m'n scherm blijft klein na deze aanpassing, hoe krijg ik hem net zo groot als de iPad.
Misschien een reboot...?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Tussen het downloaden van de Shrink App, en de Ny-Times App... vergeet ie Proswitcher uit de Cydia store te downloaden. Dat is voor MultiTalsking. Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|