iPad forum discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi De iPad is er en we zullen het geweten hebben Nu komen er meer en meer vragen / suggesties over de iPad. Mijn oproep ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad forum
Hoi
De iPad is er en we zullen het geweten hebben Nu komen er meer en meer vragen / suggesties over de iPad. Mijn oproep aan de moderator(s) is wanneer komt er een forum speciaal voor de iPad gebruiker want als het zo verdergaat kunnen we hier binnenkort door de bomen het bos niet meer zien. Eventueel op iPadplanet Alvast bedankt van de iPad-ders
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geduld is een schone deugd.
|
|
|||
|
|||
Hoop persoonlijk wel dat er niet echt een aparte forum komt. Maar dat hij alsnog gewoon samengevoegd is met iPhoneclub. Aangezien de iPhone, de iPod Touch en de iPad op dezelfde OS draaien, kan een antwoord op een bepaalde vraag ook op dit forum staan.
Gewoon zoals het nu is, maar dan met extra subcategorieën zou ik perfect vinden. Hoeft ook niet iedereen zich opnieuw aan te melden. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hoi,
Eventjes een update: Vandaag (vrijdag 23 juli) is de iPad te koop in België en Nederland. Ondertussen zien we in het 'te koop'-forum een onderverdeling tussen de verschillende toestellen / accessoires. Zou het mogelijk zijn voor de moderators om de iPad-sectie hier ook onder te verdelen in bv. software, hardware, ... Dit zou het iPad-forum overzichtelijker maken. Gezien de iPad nu ook hier verkrijgbaar is verwachten we nl. veel respons op het forum. BEDANKT !! |
|
||||
|
||||
En een aparte sectie voor jailbreakers! Merk vaak dat simpele vragen met onnodig moeilijke antwoorden worden beantwoord.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Miniaturen op dit forum niet te openen op iPad? | Serena | iPad algemeen | 2 | 24-07-10 21:47 |
|
|