//

Webshop Zercom verkoop iPad 16gb

Webshop Zercom verkoop iPad 16gb discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door heijdemann Wil niet lullig doen importeer wekelijks apparatuur uit de US en Canada maar lees eens de voorwaarden van UPS, FEDEX, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-04-10, 20:36
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heijdemann Bekijk bericht
Wil niet lullig doen importeer wekelijks apparatuur uit de US en Canada maar lees eens de voorwaarden van UPS, FEDEX, DHL, TNT etc. staat in een gemiddelde termijn van uiterst 30 dagen voor je ergens iets kan gaan claimen.

Het gebeurt mij regelmatig dat ik langer dan 25 dagen op een zending zit te wachten (ook per EXPRESS), meestal wordt de schuld aan de douane gegeven en deze kan je als klant dus niet rechtstreeks benaderen, het is soms om gek van te worden.

Btw de eventuele invoerechten wordt geheven over de aankoopprijs plus transportkosten en over dit totaal 19% btw.

Veel succes.
Snap best dat je niet lullig wilt doen, maar het zijn de mensen van TNT die me erop wezen dat EMS binnen 72 uur ingeklaard moet zijn. Ze bood ook nog haar excuses aan, dus er zal wel een lichtelijke kern van waarheid in zitten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-04-10, 10:29
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard

Hallo allemaal, ik dacht dat dit topic over die afzetters van Zercom ging. Hou je daar ook dan aan.
  #23  
Oud 17-04-10, 11:34
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ow sorry hoor meneer de mod. Vervuil het topic dan ook niet verder
  #24  
Oud 17-04-10, 14:46
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fgeer Bekijk bericht
Hallo allemaal, ik dacht dat dit topic over die afzetters van Zercom ging. Hou je daar ook dan aan.
Wat wil je een heel topic over 1 website gaan lullen. Na 2 reacties dat t afleggers zijn weet je genoeg.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verkoop iPad waar nog garantie op zit Translatoria iPad algemeen 12 18-03-11 11:32
Ipad 16GB Wi-Fi+3G maassluis Koopinformatie Nederland 3 30-08-10 15:49
23 juli verkoop iPad NL store, welke software heb jij? MichaelJ iPad algemeen 11 23-07-10 20:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.