//

iPad reserveren in de VS en zelf ophalen.

iPad reserveren in de VS en zelf ophalen. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het iemand al gelukt om online een iPad te reserven, die je vervolgens op kunt halen in een Amerikaanse Apple Store naar keuze? Vorige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-04-10, 12:04
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard iPad reserveren in de VS en zelf ophalen.

Is het iemand al gelukt om online een iPad te reserven, die je vervolgens op kunt halen in een Amerikaanse Apple Store naar keuze?

Vorige week is me telefonisch meegedeeld dat je alleen in de winkel zelf kan reserveren als er op dat moment geen voorraad is. Dat is ook bevestigd hier op het forum. Maar vanmorgen kwam ik de volgende site tegen: Apple - Reserve and Pick Up

Echter loop ik vast bij stap 2. Ik krijg geen mogelijkheid om een iPad te selecteren. Is er iemand waarbij dit al wel is gelukt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-10, 12:39
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Hier lukt het wel maar kan maar reserveren tot 27 april .. ik zou er graag eentje hebben op 25 mei ... hopelijk zijn ze dan wel op stock
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #3  
Oud 20-04-10, 12:47
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Hier lukt het wel maar kan maar reserveren tot 27 april .. ik zou er graag eentje hebben op 25 mei ... hopelijk zijn ze dan wel op stock
Ik kom de 27e aan in New York, dus zou perfect zijn. Welke browser / OS gebruik je? Misschien een US VPN?
  #4  
Oud 20-04-10, 13:00
partivier partivier is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Je kunt wel een afspraak maken met een personal shopper in de store waar je in de buurt bent, je kunt dan ook een opmerking maken waarvoor je komt.

Afspraken kunnen tot 14 dagen vooruit.
  #5  
Oud 20-04-10, 13:18
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snader Bekijk bericht
Ik kom de 27e aan in New York, dus zou perfect zijn. Welke browser / OS gebruik je? Misschien een US VPN?
Gewoon IE gebruikt als browser ...
  #6  
Oud 20-04-10, 13:32
partivier partivier is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Volgens mij hebben jullie het over twee verschillende dingen. Snader over die reserveringspagina voor de iPad en wvy over het maken van een afspraak in een winkel, waar ik het ook over heb.

Die reserveringspagina was alleen voor de prelaunch met levering op 3 april, toen heb ik hem idd kunnen gebruiken.
  #7  
Oud 20-04-10, 13:36
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door partivier Bekijk bericht
Volgens mij hebben jullie het over twee verschillende dingen. Snader over die reserveringspagina voor de iPad en wvy over het maken van een afspraak in een winkel, waar ik het ook over heb.

Die reserveringspagina was alleen voor de prelaunch met levering op 3 april, toen heb ik hem idd kunnen gebruiken.
Dat er voor de launch zo'n reserveringspagina was, wist ik. Maar die was daarna ook niet meer bereikbaar. Aangezien de link hierboven toch weer (gedeeltelijk) toegang geeft tot een reserveringspagina voor een iPad, ben ik alleen benieuwd naar mensen die wel voorbij stap 2 komen.
  #8  
Oud 20-04-10, 13:46
partivier partivier is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik kan ook niets reserveren bij stap 2. Maar ik kan me herinneren dat dat in maart in eerste instantie ook niet lukte en dat het een week later wel ging. Dus misschien wordt het nog geactiveerd.

Ik kon voor NY 5th Ave personal shopping reserveren t/m 28 april, voor NY SoHo kon ik t/m 2 of 3 mei.
  #9  
Oud 20-04-10, 14:27
Caas Caas is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Delft
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Hier lukt het wel maar kan maar reserveren tot 27 april .. ik zou er graag eentje hebben op 25 mei ... hopelijk zijn ze dan wel op stock
Hier lukt het niet, ik zie als ik de Ipad kies geen afbeeldingen.
Bedoel je niet dat jij een afspraak maakt bij de Genius Bar (helpdesk in elke apple store in de VS)???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mails op ipad verdwijnt na ophalen outlook ggrassi iPad algemeen 2 19-04-11 07:50
iPad reserveren mag niet van Apple Nederland? cremerhm iPad algemeen 129 26-03-11 10:46
Waar nog te reserveren? Justevo Koopinformatie Nederland 0 31-07-10 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.