Israël laat iPad dan toch toe discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Israël laat iPad dan toch toe De iPad, de nieuwe tabletcomputer van Apple, zal dan toch ingevoerd kunnen worden in Israël. Dat heeft het Israëlische ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Israël laat iPad dan toch toe
Israël laat iPad dan toch toe
De iPad, de nieuwe tabletcomputer van Apple, zal dan toch ingevoerd kunnen worden in Israël. Dat heeft het Israëlische ministerie van Communicatie beslist. Eerder was de invoer verboden omdat de Wi-Fi-technologie van de iPad niet zou overeenkomen met Israëlische technologische normen. "Na controle hebben we vastgesteld dat de iPad werkt met een signaal dat conform de normen is", aldus een woordvoerder van het ministerie van Communicatie. De producten die in beslag werden genomen op de internationale luchthaven van Tel Aviv, zullen worden vrijgegeven.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat Israel meest democratische land was in het midden oosten.
|
||||
|
||||
Dit heeft niets met democratie te maken, maar met wetten.
|
|
|||
|
|||
Ik vind dat iedereen het recht moet hebben om te kopen wat ze willen. Als dat niet kan zonder onderbouwende reden noem ik dat geen democratie.
|
|
||||
|
||||
Ze hadden toch een reden... Het staat zelfs in de tekst:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad zonden of toch en dan met 3G nemen ? | Bhola | iPad algemeen | 13 | 01-04-12 17:44 |
Toyota TNS510 laat geen contacten toe | Sjra | iPhone algemeen | 5 | 19-11-11 12:24 |
Israël verbiedt iPad | wvy | iPad algemeen | 1 | 14-04-10 13:47 |
|
|