//

Ieder jaar nieuwe Ipad?

Ieder jaar nieuwe Ipad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Net als bijna iedereen van dit club ben ik ook van plan om in September een Ipad te kopen mocht het leverbaar zijn in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-04-10, 13:09
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard Ieder jaar nieuwe Ipad?

Hallo,

Net als bijna iedereen van dit club ben ik ook van plan om in September een Ipad te kopen mocht het leverbaar zijn in Nederland. Ik verwacht ook dat de 3g versie leverbaar zal zijn. Ik ben dan ook van plan om maar gelijk de 3g versie te kopen want ik wil overal gebruik kunnen maken van dat mooie toestel.

Maar denken jullie dat de 3g in Nederland leverbaar zal zijn? En zal de prijs na verloop van tijd zakken? Ik denk dat de prijzen na een half jaar wel zullen zakken als de markt verzadigd is. Ik denk ook niet dat Apple ieder jaar een nieuwe Ipad zal uitbrengen net zoals bij de Iphone. 600 a 700 euro voor een Ipad is gewoonweg te veel geld en eigenlijk hoop ik dat Apple niet ieder jaar een Ipad zal uitbrengen zodat de prijzen kunnen zakken. Wat denken jullie daarover?
__________________
NWO 666
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-04-10, 13:51
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Waarom zouden ze geen nieuwe iPad uitbrengen? Als ze dat niet doen dan geven ze de concurrentie alleen maar voorsprong. Trouwens; iets dat goed verkoopt, daar wil je toch meer van verkopen? Stilstaan is alleen maar achteruitgaan.
  #3  
Oud 25-04-10, 17:40
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Als je erop gokt dat de prijs omlaag gaat kom je bedrogen uit, dit doet Apple pas zodra er een volgende versie is

En het lijkt me zeer aannemelijk (ik zou er geld op zetten), dat er ieder jaar een nieuwe iPad uitkomt.
  #4  
Oud 25-04-10, 17:58
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Ik denk dat ze elk 1,5 jaar een ipad zullen uitbrengen.
  #5  
Oud 25-04-10, 18:10
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Nou ze zijn al bezig met de tweede versie, dus volgend jaar gewoon weer een nieuwe hoor.
  #6  
Oud 28-04-10, 12:48
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Zoals met alle apparatuur...Je blijft continu achterlopen. Als je nu iets koopt is er over 5-6 maanden weer iemand die een beter model heeft.

Tuurlijk komt er volgens jaar een model met ingebouwde camera van 4.0 megapixels...Iedereen weer klagen, want dat is te weinig. Jaar erna komt er een model met 10 megapixels die je ook nog eens op je vaatwasser kunt aansluiten! Lig je dus weer achter....

ik kan je verzekeren: zodra je de kans krijgt om een iPad te kopen, neem hem. Je krijgt er geen spijt van. Wat een fijn spul!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iAbbonementen en Early Renewal vorig jaar S¡mon Odido (T-Mobile) 2 18-03-11 15:17
Nieuw jaar, nieuwe foon belmaniak Chat en geruchten 3 10-01-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.