//

Waar gebruik jij je iPad voor?

Waar gebruik jij je iPad voor? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) We zijn inmiddels enkele weken verder en nu wil ik toch wel weten of men zijn iPad gebruikt zoals hij/zij zich had voorgesteld. Ik stelde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-04-10, 23:38
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard Waar gebruik jij je iPad voor?

We zijn inmiddels enkele weken verder en nu wil ik toch wel weten of men zijn iPad gebruikt zoals hij/zij zich had voorgesteld. Ik stelde me toen voor dat ik wat meer bij de vrouw op de bank zou zitten dan achter mijn pc. Niet dat het voor haar uitmaakt, ze valt toch snel in slaap lol.

Het is inderdaad zo dat ik stukken minder mijn pc gebruik. Alleen om te gamen doe ik hem nog aan of als ik simpelweg gewoon lekker alleen wil internetten.

Ik gebruik tot nu toe nog steeds de doos als onderzetter zeg maar. Dat bevalt me op zich goed. Als ik hem uit de doos haal en ik ga er mee rondlopen, dan lijkt het net alsof ik aan het afdrogen ben (alsof ik dat vaak doe ). Het voelt alsof ik de hele tijd met een bord rondloop en als die valt is het weg bord . Dat vind ik wel jammer aan de iPad.

Hebben jullie het idee dat de iPad aan je verwachtingen voldoet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-10, 01:43
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Zker weten beetje jammer dat er niet zoveel nog niet zoveel apps voor zijn maar kan echt niet meer zonder!
  #3  
Oud 27-04-10, 02:01
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Gebruik m'n pc bijna niet meer, eigenlijk alleen nog maar om films, series e.d. te downloaden, maar die gaan dan ook vervolgens naar mn iPad. Als ik thuis ben loop ik constant met m'n iPad in m'n hand of voor m'n neus. Zodra ik wakker wordt pak ik mijn iPad en leg hem pas weer weg als ik ga slapen.
En dat gaat binnenkort ook zo met m'n vader, die al meteen verkocht was toen ik mn iPad liet zien.

En ja, wat doe ik ermee? Veel surfen op het internet, We Rule en GodFinger spelen, emailen, ABC player enz.

Laatst gewijzigd door Guest-20190430163756; 27-04-10 om 02:04.
  #4  
Oud 27-04-10, 07:56
Hionimi Hionimi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 56
Standaard

Ik gebruik hem als onderzetter.

Nah, eigenlijk heb ik geen iPad, zou wel willen, maar ben ook al aan het sparen voor een iMac.
__________________
Tevens ook bezitter van een iPad 16GB met 4.2.1
  #5  
Oud 27-04-10, 08:59
netniet netniet is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 46
Standaard

Ik gebruik hem thuis voornamelijk voor het internetten, en om Ludo te spelen met mijn vriendin. Voor het werk gebruik ik hem soms om Microsoft (sorry) programmeerboeken in te zien (geimporteerd als epub met Calibre).

Tot nu toe voldoet ie aan mijn verwachtingen, maar ik vind het aanbod aan interessante apps nog een beetje tegenvallen, maar dat zal wel verbeteren in de toekomst. En ik heb al een coole case gezien voor mijn iPad (Scosche kickBACK P1) maar die is pas in de zomer beschikbaar.
  #6  
Oud 28-04-10, 08:18
Zeke_NL Zeke_NL is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 22
Standaard

Ik heb de iPad aangeschaft omdat ik, overal waar ik heen ga, mijn Mac Book Air meesleep i.v.m. documentatie aangaande projecten waar ik aan werk. Hierbij moet je denken aan tekeningen, handboeken specificatiebladen, inspectiebladen die ingevuld dienen te worden. Het werkt allemaal fantastisch! De iPad voldoet boven mijn verwachtingen. Momenteel ben ik weer ver van huis (vooral veel zand hier en weinig water) en het apparaat werkt nog steeds super goed. Ik heb nog geen problemen gehad met het "te warm" worden ondanks dat het hier gemiddeld rond de 45 graden is. Ook buiten in de volle zon, met zonnebril op, kan ik het scherm goed aflezen. De klachten die ik hierover heb gelezen her en der zijn mij geheel vreemd. Ik gebruik zelf het volledige iWorks pakket, Office2 HD en iAnnotate PDF, deze pakketten maken de iPad echt tot een waardige vervanger van m'n Mac Book Air. Als je veel met PDF documenten werkt dan kan ik iAnnotate echt aanraden, super programma, by far the best PDF reader die ik tot dusver heb kunnen vinden.

Groet,

Bert
  #7  
Oud 28-04-10, 17:52
TiMmS TiMmS is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik moet zeggen, ben verkocht. Een waardige vervanger van mijn pc. Ik gebruik de Ipad voor surfen, mailen, twitteren en sinds kort hooked aan WorldWar (spelletje). Kan middels de ipad inloggen op mijn server boven en zo mijn downloads aanzetten/uitzetten. Gebruik het als e-reader om epub te lezen. Op mijn werk/studie als pdf-viewer. Kortom, ik wil niet meer zonder!
  #8  
Oud 28-04-10, 20:19
atonba atonba is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar atonba
Standaard

Heerlijke gadget om te webbrowsen op de bank en in bed Toch gebruik ik mijn MacBook pro en led cinema display nog vaak om films en tv downloads te bekijken. Ik vind de iPad ook heel fijn als ereader. Heb zowel boeken via iBook en Amazon kindle gekocht. Heb helaas nog niet goede sites gevonden om epubs te downloaden van goede literatuur.
Al met al fantastisch apparaat maar voor mij meer als aanvulling, niet als vervanging.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar ga jij je iPad voor gebruiken? matsoft iPad algemeen 27 04-10-11 19:22
Waarvoor gebruik jij de iPad? seagull iPad algemeen 3 19-08-10 10:53
Waar koop jij je iPad? jamy015 iPad algemeen 29 31-07-10 18:02
Gebruik JIJ het? Eduardboon iPhone algemeen 3 15-01-09 16:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.