iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad en KPN en T-mobile hotspots (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/58555-ipad-kpn-t-mobile-hotspots.html)

mean62 29-04-10 09:52

iPad en KPN en T-mobile hotspots
 
Met mijn iPhone en t-mobile abonnement kan ik zonder issue op een KPN-hotspot ibnloggen. Met mijn iPad krijg ik een apart inlogscherm (buiten browser om) en als ik daar mijn gegevens invul hangt ie.

ik kan dus niet inloggen met mijn account.

wat zijn jullie ervaringen? en hoe kunnen we wel inloggen?

Pascal

Oplossing staat als reactie in het draadje, kan helaas titel niet aanpassen

jap74 29-04-10 12:33

Toevallig zet ik hier gisteren zelf ook over na te denken. Ik wilde het zelf ook gaan proberen, maar als ik je goed begrijp denk ik dat het niet lukt. Bij ons in de buurt is 3G om te janken, maar er zijn wel voldoende hotspots.

Ik weet ook niet of je bv met een MacBook zou kunnen inloggen bij Hotspots. Dat zou in beginsel hetzelfde moeten werken als de iPad.

Misschien dat er toch een link wordt gelegd met je simkaart oid.

vdpoorten 29-04-10 12:45

Wellicht zou je kunnen proberen in te loggen met een andere browser als safari. Ik heb gisteren een andere browser gedownload en daar kon je volgens mij aangeven welke id hij moest sturen dus ipad of iphone. Zal zo even kijken hoe hij ook al weer heten.

mean62 29-04-10 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jap74 (Bericht 444311)
Toevallig zet ik hier gisteren zelf ook over na te denken. Ik wilde het zelf ook gaan proberen, maar als ik je goed begrijp denk ik dat het niet lukt. Bij ons in de buurt is 3G om te janken, maar er zijn wel voldoende hotspots.

Ik weet ook niet of je bv met een MacBook zou kunnen inloggen bij Hotspots. Dat zou in beginsel hetzelfde moeten werken als de iPad.

Misschien dat er toch een link wordt gelegd met je simkaart oid.

ik kan ook zonder problemen met mijn MacBook inloggen en de t-mobile gegevens voor de hotspot die je hebt bij je iPhone abo.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vdpoorten (Bericht 444317)
Wellicht zou je kunnen proberen in te loggen met een andere browser als safari. Ik heb gisteren een andere browser gedownload en daar kon je volgens mij aangeven welke id hij moest sturen dus ipad of iphone. Zal zo even kijken hoe hij ook al weer heten.

Heb ik ook geprobeerd met opera. Maar de iPad geeft dan toch het ingebouwde safari scherm om de inlogpagina te tonen.

Destiny 11-05-10 14:53

Hier hetzelfde probleem

iScorpio 11-05-10 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 450658)
Hier hetzelfde probleem

Las net een twitter bericht van je dat dit een iPad probleem blijkt te zijn. Waarschijnlijk wachten op een firmware update voor het oplossen van dit probleem.

mean62 18-05-10 16:54

OPGELOST!
 
Het blijkt inderdaad een bug in os 3.2 te zijn, maar er is een oplossing:

Als je in Settings -> Safari -> Autofill op OFF zet, dan kun je wel inloggen op de hotspot. Moet je wel elke keer je gegevens invullen.

(in NL versie is het Instellingen*-> Safari -> Formulieren -> Namen en Wachtwoorden op 0 zetten)

Pascal

Destiny 01-06-10 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mean62 (Bericht 453724)
Het blijkt inderdaad een bug in os 3.2 te zijn, maar er is een oplossing:

Als je in Settings -> Safari -> Autofill op OFF zet, dan kun je wel inloggen op de hotspot. Moet je wel elke keer je gegevens invullen.

(in NL versie is het Instellingen*-> Safari -> Formulieren -> Namen en Wachtwoorden op 0 zetten)

Pascal

Bedankt man! Ben nu ingelogd op een tmobile hotspot en type dit direct vanaf mijn iPad :D

johnblok 04-05-11 10:14

Probeer al een tijdje het inloggen op een KPN Hotspot via mijn IPAD 64 3G werkend te krijgen (inloggen lukt wel op een normale laptop zoals ook boven vermeld). Heb ook alle suggesties geprobeerd, zoals hierboven aanbevolen!
Na het inlogscherm, komt steeds de volgende fout boodschap:

Microsoft Jscript Runtime Error '800a1391'
'expanded' is undefined
D:\DATA\WEBSITES\IPSUM\WWWROOT\WEBSITES\KPNHS2010\../templates/inc_hs_content.as p, line 1777

Heb hier een probleem bij KPN voor geopend, maar die wijzen naar Apple!

Enig idee wat deze fout veroorzaakt en wat de oplossing is?
bvd
John


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.