iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad betalen in New York (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/59844-ipad-betalen-new-york.html)

wvy 16-05-10 17:42

iPad betalen in New York
 
Hoi,

Volgende week vertrek in naar NY en wil een iPad kopen.
Echter heb ik geen creditcard. Ik beschik wel over een bankkaart met het Maestro-logo op. Kan ik daarmee betalen?

Eventueel moet cash toch ook kunnen?

bedankt

PWI 16-05-10 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 452863)
Hoi,

Volgende week vertrek in naar NY en wil een iPad kopen.
Echter heb ik geen creditcard. Ik beschik wel over een bankkaart met het Maestro-logo op. Kan ik daarmee betalen?

Eventueel moet cash toch ook kunnen?

bedankt

Als ik jouw was, zou ik (nog) gauw bij de bank een credit card aanvragen, cash wordt niet aanvaard in de Apple Store`s :(
En ik denk niet dat ze Maestro bankkaarten aanvaarden (is zelfde als Cash)

Succes ;)

wvy 16-05-10 17:49

Visa is in aanvraag en goedgekeurd, echter weet ik niet als ie er nog zal zijn binnen de komende 5 werkdagen. (25/05 vertrek ik en er zit pinksteren tussen)

Ik heb in elk geval genoeg cash mee maar naar het schijnt zien ze je niet graag komen met $$ :cool:

Eric_b 16-05-10 18:45

Bij de best buy kan je gewoon cash betalen.
En daar hebben ze ook ipad's op voorraad.
Dus als het niet lukt optijd met je visa dan kan je altijd nog daar terecht.
Vorige week nog 2 ipad's gescoord op die manier omdat ik bij de Apple store
er al 2 had gehaald en dat is het max per creditcard .

Eric

Shelldass 16-05-10 20:11

Je kan met een Maestro Nederlandse pin pas niet betalen in Amerika bij winkels, maar bij ATM's (geldautomaten) vaak wel geld uit de muur halen.

Cash zou ik niet weten.

jap74 16-05-10 20:38

En nu ga ik twijfel zaaien......je maestro is een 'debit' card. Ik kon er in de US op veel plaatsen mee betalen (Apple store heb ik echter wel met creditcard betaald). Als je het zeker wilt weten zou ik even bellen met de Apple store om te vragen of ze debit cards accepteren. Het nummer kun je op de Apple site vinden.

Eric_b 16-05-10 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jap74 (Bericht 452939)
En nu ga ik twijfel zaaien......je maestro is een 'debit' card. Ik kon er in de US op veel plaatsen mee betalen (Apple store heb ik echter wel met creditcard betaald). Als je het zeker wilt weten zou ik even bellen met de Apple store om te vragen of ze debit cards accepteren. Het nummer kun je op de Apple site vinden.

Vorig jaar kon ik gewoon betalen met mijn maestrocard bij de best buy en veel andere winkels in Miami .
Vorige week ging dit in New York nergens dus misschien scheelt het wel per staat .

Eric

jap74 16-05-10 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eric_b (Bericht 452946)
Vorig jaar kon ik gewoon betalen met mijn maestrocard bij de best buy en veel andere winkels in Miami .
Vorige week ging dit in New York nergens dus misschien scheelt het wel per staat .

Eric

Bij mij was het ook vorige maand in Florida....Ik zou ze bellen.

ducky 16-05-10 21:57

creditcard werkt gewoon wel en de apple store zelf neemt geen cash aan heb het zelf meegemaakt

arkel99 16-05-10 23:22

Je kan met een manager van de applestore een afspraak maken over contant betalen. Heb ik ook gedaan. 3 pads meegenomen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:41.