iPad betalen in New York discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Volgende week vertrek in naar NY en wil een iPad kopen. Echter heb ik geen creditcard. Ik beschik wel over een bankkaart met het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad betalen in New York
Hoi,
Volgende week vertrek in naar NY en wil een iPad kopen. Echter heb ik geen creditcard. Ik beschik wel over een bankkaart met het Maestro-logo op. Kan ik daarmee betalen? Eventueel moet cash toch ook kunnen? bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En ik denk niet dat ze Maestro bankkaarten aanvaarden (is zelfde als Cash) Succes
|
||||
|
||||
Visa is in aanvraag en goedgekeurd, echter weet ik niet als ie er nog zal zijn binnen de komende 5 werkdagen. (25/05 vertrek ik en er zit pinksteren tussen)
Ik heb in elk geval genoeg cash mee maar naar het schijnt zien ze je niet graag komen met $$ |
|
|||
|
|||
Bij de best buy kan je gewoon cash betalen.
En daar hebben ze ook ipad's op voorraad. Dus als het niet lukt optijd met je visa dan kan je altijd nog daar terecht. Vorige week nog 2 ipad's gescoord op die manier omdat ik bij de Apple store er al 2 had gehaald en dat is het max per creditcard . Eric |
|
|||
|
|||
Je kan met een Maestro Nederlandse pin pas niet betalen in Amerika bij winkels, maar bij ATM's (geldautomaten) vaak wel geld uit de muur halen.
Cash zou ik niet weten. |
|
||||
|
||||
En nu ga ik twijfel zaaien......je maestro is een 'debit' card. Ik kon er in de US op veel plaatsen mee betalen (Apple store heb ik echter wel met creditcard betaald). Als je het zeker wilt weten zou ik even bellen met de Apple store om te vragen of ze debit cards accepteren. Het nummer kun je op de Apple site vinden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vorige week ging dit in New York nergens dus misschien scheelt het wel per staat . Eric |
|
||||
|
||||
Bij mij was het ook vorige maand in Florida....Ik zou ze bellen.
|
|
|||
|
|||
creditcard werkt gewoon wel en de apple store zelf neemt geen cash aan heb het zelf meegemaakt
|
|
|||
|
|||
Je kan met een manager van de applestore een afspraak maken over contant betalen. Heb ik ook gedaan. 3 pads meegenomen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 in New York kopen | vhoffman | Koopinformatie USA | 15 | 06-06-11 21:34 |
Ipad en Iphone app zonder twee keer te betalen mogelijk? | rmsappl | iPad Apps | 1 | 03-08-10 20:27 |
|
|