EmojiPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik lees net op ipadplanet over welke programma's van cydia werken op de ipad.. en emojipad staat daar ook tussen.. heb m geinstalleerd maar bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
EmojiPad
ik lees net op ipadplanet over welke programma's van cydia werken op de ipad.. en emojipad staat daar ook tussen.. heb m geinstalleerd maar bij mij lijkt ie niet te werken, krijg bij de japanse toetsenboarden geen emoji te zien..
iemand anders ook dit probleem? of weet hoe t wel gaat werken voor mij?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ook kreeg hem niet werkend!
|
|||
|
|||
Ben benieuwd hoe degene die dat stukje heeft geschreven t werkend heeft gekregen...
Iemand m al werkend gekregen>???? Laatst gewijzigd door milan13; 27-05-10 om 13:18. |
|
|||
|
|||
iemand m al werkend gekregen???
|
|
||||
|
||||
Als je Japans geselecteerd hebt moet je het woord ''emoji'' even intypen en krijg je ze allemaal te zien, werkt een beetje omslachtig maar het werkt wel
|
|
|||
|
|||
Ok dan... Ga ik dat ook ff proberen!!
Thnx |
|
|||
|
|||
heb t geprobeerd,maar waar moet ik emoji dan intypen???
|
|
||||
|
||||
Gewoon met het japanse toesenbord
|
|
|||
|
|||
Yes !! thx, was hier ook al even mee aan het prullen
|
|
|||
|
|||
Als ik emoji intyp bij het Japanse toetsenbord, krijg ik maar een deel te zien van die smilies enzo.... Er moet toch een makkelijkere manier zijn, op de iPhone werkt het namelijk wel eenvoudig...
|
|