//

Iphone aan de ipad?

Iphone aan de ipad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit zowat met een ander probleem; ik heb mobistar en zoals iedereen weet kan je via deze als je in 3G gebied zit naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-06-10, 14:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Iphone aan de ipad?

Ik zit zowat met een ander probleem; ik heb mobistar en zoals iedereen weet kan je via deze als je in 3G gebied zit naar mobistar mobile tv kijken.
De vraag is dan; als ik dit via de ipad wil doen, zal dan de kwaliteit nog meevallen of zal het echt onzuiver zijn, het mag onzuiver zijn van mij maar toch doenbaar om naar te kijken, dat bedoel ik?
Mocht er iemand al een ipad hebben en mobistar hebben en iemand bereid is om eens te testen en mij dan via pm ofzo wil meegeven welke de kwaliteit was op de zenders die mobistar aanbied, dank bij voorbaat al .


Mijn 2de vraag; kan je bv als je je iphone aansluit aan je ipad en je dan via je iphone mobile tv opstart, stuurt de iphone het beeld dan door naar je ipad?

Want als dat niet gaat dan zit je met een probleem he; dan moet je al een andere nr in je ipad steken etc...(voor 3g te hebben).
Ik heb geen zin om telkens m'n iphone sim eruit te halen om in de ipad te steken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-06-10, 16:14
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kan niet. Misschien later als een zieke gast zoals geohot o.i.d. Een app daarvoor bouwt. Heeft mobistar geen duo sim? Dat lost je andere probleem op, en anders mywi kopen uit cydiastore en tetheren maar.
  #3  
Oud 02-06-10, 17:01
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

dan moet hij wel eerst een jailbreak uit gaan voeren
  #4  
Oud 02-06-10, 17:02
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merlin Bekijk bericht
dan moet hij wel eerst een jailbreak uit gaan voeren
Om te tetheren slechts alleen op je iphone. Indien dat andere ooit waar wordt, dan ook op je iPad ja.
  #5  
Oud 02-06-10, 17:19
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

ik lees net bij een ander topic dat je niet een jailbreak hoeft uit te voeren maar dat er ook andere oplossingen zijn. (https://forum.iculture.nl/f90/i...-simkaart.html (ik weet niet hoe je zoon link maakt in codes)) hier werd een eigen Wi-Fi access point genoemd maar ook dat je een 2de simkaart aan kan vragen misschien is voor de TS dit een oplossing
  #6  
Oud 02-06-10, 17:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

***********, ik dacht het al ik mee die *****rij zou gaan zitten,sorry voor de uitspraak maar das toch echt iets waar een mens wat van zou krijgen e van die berperkingen altijd.

Ik weet niet of mobistar een duo sim aanbied maar vergeet niet je voor die duo sim makkelijk nog eens 10 euro per maand extra voor moet gaan betalen,grrmmbbll, ik weet dat dit niet gratis is als je 2 dezelfde gsm nummers in 2 toestellekes wil gebruiken.****.

Maarja, alsk geen ander mogelijkheid heb natuurlijk.


Jailbreak doe ik niet meer, heb dat eens een keertje gedaan bij de allereerste 2g maar nu niet meer.
Geen zin in.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad laadt niet aan PC migros Archief 1 03-07-10 11:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.