video op ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een mogelijkheid ergens video-materiaal aan te schaffen (net begonnen met ipad) en zo ja, hoeveel materiaal kun je opslaan op een 32GB Ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
video op ipad
Is er een mogelijkheid ergens video-materiaal aan te schaffen (net begonnen met ipad) en zo ja, hoeveel materiaal kun je opslaan op een 32GB
Ipad ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eventjes de zoekfunctie gebruiken en veel van je vragen gaan zo beantwoord worden
|
|||
|
|||
Ik heb het programma handbrake gedownload. Kan je zo googlen. Daarmee kan je xvid, mkv etc omzetten naar ipad video. Heb nu zelf voor mijn dochter drie tekenfilms op de ipad staan en heb ze omgezet van een mkv bestand. De bestanden zijn omgezet naar ipad formaat en hi-def erg moooi op mijn ipad. Duurt ongeveer 2,5 uur per film.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Video info op de ipad | wesley026 | Muziek, foto & video | 0 | 18-05-11 15:21 |
ipad video ingang | aaldriks | iPad algemeen | 1 | 07-01-11 15:45 |
Hernoemen video's op ipad | haroldv | iPad algemeen | 0 | 28-09-10 07:55 |
Windows: video's op ipad | besco | iTunes | 0 | 27-07-10 13:59 |
|
|