iPad uit Amerika via post/ MyWi discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen ik heb even een vraagje. Ik heb familie in Amerika die voor mij een iPad naar Nederland stuurt. Zij sturen deze gewoon met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad uit Amerika via post/ MyWi
Hallo iedereen ik heb even een vraagje.
Ik heb familie in Amerika die voor mij een iPad naar Nederland stuurt. Zij sturen deze gewoon met de pakketpost. Maar heeft een van jullie een idee hoe lang en hoe veel het waarschijnlijk gaat kosten bij de douane in Nederland. Want ik heb gehoord dat het 'inklaren' heel lang kan duren en behoorlijk duur schijnte zijn. Heeft een van jullie daar ervaring mee???? Ik had daarnaast nog een vraag als ik nu MyWi op mijn iPhone aanzet voor Wi-Fi komt T-mobile daar dan achter en sluiten ze me dan af?? Alvast bedankt, Matcool |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
amerika, douane, mywi, pakketpost |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 uit Amerika per post. | Faberyeyo | Koopinformatie USA | 0 | 03-03-11 17:38 |
ipad uit amerika | jens1238 | Archief | 1 | 05-01-11 22:03 |
Ipad uit Amerika verzekeren? | frankkebeurt | iPad algemeen | 1 | 27-12-10 22:32 |
ipad uit Amerika | itsy | iPad algemeen | 30 | 14-07-10 09:38 |
|
|