Ipad 3G USA discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb mogelijkheid om een Ipad 64GB 3g te kopen bij een webwinkel. Hier staat in kleine letters dat er geen garantie kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 3G USA
Hallo allemaal,
Ik heb mogelijkheid om een Ipad 64GB 3g te kopen bij een webwinkel. Hier staat in kleine letters dat er geen garantie kan worden gegeven op de werking van 3G, omdat het om een amerikaanse Ipad gaat. Zit hier dan verschil in? Heeft iemand al een amerikaans 3G Ipad aan de praat? mvg. Eelco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die kun je gewoon aanschaffen. 3G is 3G, er zijn geen verschillende iPad-modellen voor verschillende landen.
|
|
|||
|
|||
waar kan je hem precies bestellen ?
|
|
||||
|
||||
eventjes de zoekfunctie gebruiken of eventjes google-len en je kan al heel veel vinden
|
|||
|
|||
ja dan vind je erzoveel maar ik moet wel een betrouwbare hebben waar meerdere mensen van de forum hem gehaald heeft.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 uit de USA vragen | Mohawk Mandjong | iPad algemeen | 16 | 18-03-11 10:25 |
usa Ipad 2 met 3G | flabberfiets | iPad algemeen | 4 | 03-03-11 21:12 |
USA iPAD | nickdw | iPad algemeen | 3 | 17-06-10 15:35 |
Huidige USA iPad voorraden. | wvy | iPad algemeen | 54 | 13-06-10 23:29 |
Ervaring kopen iPad in USA | pvanvugt | Koopinformatie USA | 4 | 08-06-10 14:45 |
|
|