iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/62006-ios-4-alle-nieuwe-functies-iphone-ipod-touch-ipad-os-verzameltopic.html)

MacF 22-06-10 12:12

Settings--> Algemeen--> Crash = OPGELOST.

restoren in DFU mode. Niet de laatste sync erop, maar 'als nieuwe iphone'.

vuurvreter 22-06-10 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door issemie (Bericht 470540)
Probleem met syncen Google agenda is inmiddels (door Google) verholpen, gelukkig maar.

Vreemd, want mijn nieuwe agenda punt (op de Iphone) is nog steeds niet gesynchroniseerd!!

paas-haas 22-06-10 12:49

Ik heb gisteren ook 4.0 erop gezet.
Echter snap ik nog niet veel van de nieuwe functie "multitasking"
Ik gebruik vaak google latitude va safari maar als ik safari afsluit dan is latitude niet actief.

En ik dacht dat Apple ook met een soort applicatie zou komen als latitude maar dan in app vorm??

mathijsdb 22-06-10 13:25

Bij mij blijven alle applicaties die ik afsluit, op de achtergrond draaien. Tenminste, als ik dan 2x homeknop druk, staat de app er nog. Is dat normaal? Of komt 't omdat ik een 3G heb?(dus dmv redsnow multitasking ge-enabled) Of is het zo dat deze apps 'suspended' zijn? Gebruiken deze wel geheugen op dat moment?

blablaman 22-06-10 13:59

ik heb eigenlijk nog niemand gehoort over de vernieuwe iphone dock. ik vind het een mooie verbetering.

he1 22-06-10 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siebehuisman (Bericht 470035)
Weet iemand hoe dit werkt? Ik heb dus IOS 4 gedownload en nu kan ik geen radio afspelen op de achtergrond en als ik een spelletje afsluit en dan afspeel via multitask moet ik het spelletje overnieuw spelen? + bij ibooks heb ik ook geen PDF die ik kan gebruiken terwijl ik ibooks 1.1 heb. Iemand een antwoord??? Thnx


er moeten wel updates komen voor de apps die multitasken ondersteunen...anders heb je geen enkel voordeel tov. ios 3.1.3.

he1 22-06-10 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kearress (Bericht 470399)
Hoe sluit ik in 4.0 een app zonder dat deze blijft staan in de multitask-bar?

kan niet volgens mij...

he1 22-06-10 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 470662)
Wat ik niet goed snap is het volgende. Er zijn almaar meer applicaties waarvan er een update "compatibel met iOS 4" uitkomt.

Betekent dit dat de apps waarvoor nog geen dergelijke update uit is niet werken op iOS 4??

En als ik het goed begrijp werken ook niet alle jailbreak apps met iOS4?


apps kunnen ook werken zonder update voor ios 4..maar sommige geven blijkbaar problemen en die zijn dan gefixed. Dit hoeft niet perse te betekenen dat ze ook multitasking ondersteunen...hiervoor moet de app echt worden aangepast zodat ze de juiste api's gebruiken.

Palme 22-06-10 15:04

Hey,

Ik heb sinds vanmiddag IOS4 op de iphone staan en nou zag ik wanneer ik een sms typ ik niet zomaar meer een foto kan toevoegen aan het bericht.
Hoe gaat dit nu?

blablaman 22-06-10 15:17

heb je de mms switch omgezet in instellingen>berichten?

Palme 22-06-10 16:35

Ik heb bij instellingen > berichten alleen de volgende mogelijkheden:
Toon voorvertoning
Herhaal melding en
Aantal tekens
Dus geen switch voor mms

storm76 22-06-10 16:51

Hoi allemaal,
Ik heb mijn iphone 3Gs ook naar 4 overgezet.
Alles is goed gegaan, alleen ben ik mijn gemaakte foto's kwijt.
Kan ik die nog ergens terugvinden? Ze staan niet in iTunes.
Ik heb wel een reservekopie gemaakt, maar waar kan ik die terugvinden?
Bedankt voor de antwoorden :)
Groetjes, Willemijn

robin.b 22-06-10 17:08

Mensen, zijn er meer mensen die geen internet via T-Mobile meer kunnen krijgen sinds de update naar 4.0?

Trax 22-06-10 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 470515)
Er zijn helemaal geen problemen met de iPhone 3G, je toestel wordt er zelfs sneller op. Enkel door het jaibreaken en vooral door het enablen van het background wallpaper wordt je iPhone trager.

Kan je dit terug disabelen? Wallpaper afzetten dus.

storm76 22-06-10 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robin.b (Bericht 471375)
Mensen, zijn er meer mensen die geen internet via T-Mobile meer kunnen krijgen sinds de update naar 4.0?

Geen last van, zowel mijn Wi-Fi als 3G doet het prima.

z-nyx 22-06-10 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stucmania (Bericht 469033)
you are not alone :(

ook dit is blijkbaar de wereld van die afgeklove appel ;)


Probleem voor stucmania opgeslost door flymode aan en uit te zetten .
Vreemd genoeg werkten alles weer .:confused:
stucmania had het probleem dat zijn simkaart niet meer werd herkent, nu dus weer wel.

Cryptopsy 22-06-10 19:15

Ik kan niet genoeg benadrukken hoezeer het suckt dat dubbel homeknop de favorieten niet naar voren haalt…

MAAR ik heb een belangrijke verbetering gevonden die ik nog niet had gezien in de beschrijvingen. Als je begint met het typen van een URL kun je alsnog het scherm kantelen. Eerder moest je eerst annuleren, dan scherm kantelen en dan weer het toetsenbordje oproepen. Vond dat erg irritant. Browse meestal in portait, maar type het liefst in landscape :-)

iPeppel 22-06-10 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 470515)
Er zijn helemaal geen problemen met de iPhone 3G, je toestel wordt er zelfs sneller op. Enkel door het jaibreaken en vooral door het enablen van het background wallpaper wordt je iPhone trager.


Toch wel dus.....

Update-perikelen en problemen met iOS 4 - iPhone - iPhoneclub.nl

Belgicanofl 22-06-10 20:28

Iedereen dat hier problemen heeft met iOS 4.0. Alle problemen zijn oplosbaar door gewoon simpel op je iphone 'alle instellingen herstellen' te kiezen, en daarna met ctrl update je ipsw te selecteren :)


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPeppel (Bericht 471787)

Dat gaat over updaten niet over het OS op zichzelf :)

iPeppel 22-06-10 20:58

Jawel, maar ik heb nu een goed werkende 3G. Was de bedoeling morgen iOS4 erop te zetten. Als ik alle shit hier lees (en elders, maar 36% gaat goed) laat ik het wel uit mn hoofd.

Bovendien is het nieuws dat de nieuwe update een hoop problemen geeft:
http://www.telegraaf.nl/digitaal/mob...ml?sn=digitaal

Ik wacht wel op iOS 4.1


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:01.