iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/62006-ios-4-alle-nieuwe-functies-iphone-ipod-touch-ipad-os-verzameltopic.html)

McLanahan 27-06-10 00:41

Upgrade naar 4.0 ging eigenlijk vrij soepeltjes en het enige waar ik nu last van heb is dat hij foto's niet meer scherper maakt als je inzoomt?!?

Ook geeft de update naar iTunes 9.2 problemen, al vrij snel nadat ik de update start krijg ik te zien dat het installatie niet voltooid kan worden omdat er programma mist dat nodig is voor het voltooien van de installatie.

Iemand hier ook last van en tips hoe dit op te lossen?!?

Thanx

Cateye 27-06-10 22:06

Bij mij is alles gelukkig goed gegaan. Ik vraag me alleen af wat dat pijltje helemaal bovenaan betekent...soms het is groen, soms wit:confused:

iNiels 28-06-10 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cateye (Bericht 477737)
Bij mij is alles gelukkig goed gegaan. Ik vraag me alleen af wat dat pijltje helemaal bovenaan betekent...soms het is groen, soms wit:confused:

GPS verbinding

Diane 29-06-10 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hamertej (Bericht 468664)
Door applicaties op elkaar te slepen.

Kan dat nou ook bij de 3G?
Want dat is me nog niet duidelijk geworden???

Gr

eentje 29-06-10 09:31

folders werkt volgens mij oko gewoon op de 3g ja

Theo Martens 29-06-10 10:06

Vodafone ineternet werk niet met os 4.0 . Hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt.
Goret
Theo

Diane 29-06-10 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eentje (Bericht 478725)
folders werkt volgens mij oko gewoon op de 3g ja

Thanks het is me inmiddels gelukt, stond een beetje scheef op de app's en dan doet hij het niet :d

iMac-er 29-06-10 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Theo Martens (Bericht 478754)
Vodafone ineternet werk niet met os 4.0 . Hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt.
Goret
Theo

Je moet de instellingen opnieuw invoeren.

Beejay 30-06-10 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Itoon (Bericht 469464)
Ik heb mijn 3GS net geupdate naar 4.0 en nu heb ik geen internet meer, krijg elke keer een fout in safari Pagina openen niet mogelijk omdat er geen internetverbinding actief is, Wi-Fi werkt wel goed..?? heeft iemand anders dit ook ?

heb je hier een oplossing voor?

zuiderwind 01-07-10 15:17

iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beejay (Bericht 480044)
heb je hier een oplossing voor?

Mogelijk helpt het opnieuw opstarten van de router.

lidyalt 01-07-10 16:43

Lockscreen ontbreekt na installatie iOS4
 
Na installatie van de nieuwe firmware, werkt alles goed, behalve het incoontje en de functionaliteit van 'lockscreen' ontbreekt. Heeft iemand hier tips over?

bakerootbruno 01-07-10 21:39

Ben nieuw op het forum, en vind momenteel niks terug over mijn probleem.
bij het inpluggen van iphone op itunes stelde hij een update van mijn iphone voor naar 4.0, bij deze sprong mijn iphone uit.
als ik hem terug aankoppel krijg ik een 'wizard nieuwe hardware' herkenning op scherm, waarbij gevraagd word om apple mobile device (recovery mode) te installeren ? Heb ik blijkbaar niet staan ?
mijn iphone 3gs is niet gejailbreakt.
wat te doen ?

marijn-schipperus 02-07-10 18:29

Anderhalve weken later dan geplant eindelijk iOS 4.0 op me 3GS. iPhone was tijdens update vastgelopen. Maar ben r echt blij mee, werkt echt super.
Is er trouwens een manier om tethering in te schakelen zonder jailbreak?

Zelda01 14-08-10 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bakerootbruno (Bericht 480809)
Ben nieuw op het forum, en vind momenteel niks terug over mijn probleem.
bij het inpluggen van iphone op itunes stelde hij een update van mijn iphone voor naar 4.0, bij deze sprong mijn iphone uit.
als ik hem terug aankoppel krijg ik een 'wizard nieuwe hardware' herkenning op scherm, waarbij gevraagd word om apple mobile device (recovery mode) te installeren ? Heb ik blijkbaar niet staan ?
mijn iphone 3gs is niet gejailbreakt.
wat te doen ?

Ik heb Blackra1n erover laten lopen en na een minuut of 10 werd de recovery loop verbroken.

WDJ 24-08-10 22:05

Ik heb mijn nieuwe Iphone 4 gesynchroniseerd waardoor mijn instellingen ed van mijn 3GS zijn meegenomen. Alles werkt prima, nu valt het mij wel op dat ik bij de Foto's App geen optie met bv Faces krijg. Heb ik iets verkeerd gedaan???

WDS001 24-08-10 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDJ (Bericht 543627)
Ik heb mijn nieuwe Iphone 4 gesynchroniseerd waardoor mijn instellingen ed van mijn 3GS zijn meegenomen. Alles werkt prima, nu valt het mij wel op dat ik bij de Foto's App geen optie met bv Faces krijg. Heb ik iets verkeerd gedaan???

Nee, want je hebt geen Faces bij de iPhone. Enkel Places.

WDJ 24-08-10 22:37

Tsja, de Apple website denkt daar wel anders over:
Apple - iPhone 4 - Foto's in hoge resolutie

WDJ 24-08-10 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 543640)
Nee, want je hebt geen Faces bij de iPhone. Enkel Places.

Tsja de Apple website denkt daar wel anders over:
Apple - iPhone 4 - Foto's in hoge resolutie

ASNNetworks 25-08-10 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 543640)
Nee, want je hebt geen Faces bij de iPhone. Enkel Places.

Ik heb anders wel gewoon Faces hoor...iPhone 4 32Gb...

Vier 27-08-10 16:51

Ik heb ook geen Faces, blijkt dat je daarvoor moet syncen met iPhoto:

[SIZE=4]Viewing Photos and Videos
[/SIZE][FONT=Myriad Set,Myriad Set][SIZE=2][FONT=Myriad Set,Myriad Set][SIZE=2]Photos and videos synced from your computer can be viewed in Photos. If you sync photos with iPhoto 8.0 (part of iLife ‘09) or later, you can view your photos and videos by the events and faces you’ve identified. You can also see the places where your photos and videos were taken if they’re tagged with location data.
[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:21.