ipad dock extender discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Enkele dagen geleden heb ik een ipod dock aangeschaft. Bij de aankoop besefte ik me al dat mijn ipad nooit op dit ding gaat passen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad dock extender
Enkele dagen geleden heb ik een ipod dock aangeschaft.
Bij de aankoop besefte ik me al dat mijn ipad nooit op dit ding gaat passen aangezien er een inkeping in zit. Alleen voor €40,-kon ik hem niet laten staan. dus daarna gelijk een dock extender kabel aangeschaft via dealextreme.com maar ik vroeg me dus af is er niet een opzetstuk waardoor je ipad er ook op past zonder dat hij aan een kabel moet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, volgens mij is dit er niet, in iedergeval niet van Apple zelf. Heb je al op google gekeken?
|
|
|||
|
|||
Ik heb al redelijk veel gezocht maar kan niets vinden.
Misschien is het er ook gewoon niet. Maar opzig zouden de chinezen het zo kunnen maken. Het is alleen een simpel opzet stuk. |
|
|||
|
|||
Dock extender cable
Ik heb via ebay uit de uk een dock extender cable gekocht om hem aan de sluiten op de sounddock, maar dit werkt niet. Kan hem ook niet gebruiken om op te laden. Wie kan me helpen?
Wil dolgraag wat apps zoals tuneIn radio over mijn dock draaien.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Dock Extender/Extension? | RoyalMess | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 17-10-11 22:23 |
Dock extender | huntermire | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-02-11 18:47 |
Ipad dock | Macbook-jan | iPad algemeen | 11 | 11-08-10 15:00 |
|
|