Ipad killers ! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze topic kwam volgens mijn hier nog niet voor! dus post hier je ipad killers Informatie! Post dit erbij! Specificatie's Prijs Release datum: Cisco Cius ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad killers !
Deze topic kwam volgens mijn hier nog niet voor!
dus post hier je ipad killers Informatie! Post dit erbij! Specificatie's Prijs Release datum: Cisco Cius Specificatie: Intel Atom 1.6 GHZ processor 32 GB flash memory Android OS 8 hours backup battery 7 inches wide display It supports USB 2.0, and Bluetooth 3.0 devices e.g. mouse, keyboard, headset etc. A browser that can operate on Wi-Fi or 3G/4G The front side, integrated HD (720p & 30 fps) video camera The back side, high-resolution 5 megapixel camera It weights just 1.5 Pounds Release datum : ? Laatst gewijzigd door Bhola; 05-07-10 om 19:54. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik begrijp hier niets van
|
||||
|
||||
nPad
OS & software Microsoft® Windows® 7 Home Premium 32-Bit Versie (standaard) Microsoft® Windows® 7 Home Professional 32-Bit Versie & Microsoft® Office 2010 (standaard) (In 35 talen beschikbaar!) Diepte: 18mm (0.70 inch) Afmetingen & Gewicht Breedte: 253mm (9.96 inches) Gewicht: 0.9kg (1.98 pounds) Behuizing & Kleur Behuizing: plastic Kleur: zwart Hoogte: 168mm (6.61 inch) Processor & Geheugen (Standaard) Intel® Celeron®M CULV 743, 1.3GHz, 1MB Cache, Intel® GS45 + ICH9M-SFF-enhanced chipset, 2GB DDRII 800MHz memory (Optioneell) Intel® Core™2 Solo Processor ULV SU3500,1.40 GHz, 3MB Cache, Intel® GS45 + ICH9M-SFF-enhanced chipset, 2GB DDRII 800MHz memory Opslag Een interne 250GB (standaard) / 320GB (optioneel), 2.5-inch, Serial ATA (SATA) harde schijf, 5400rpm 40 GB SSD (optioneel) 80 GB SSD (optioneel) Kleuren & Video ondersteuning 10.1" ultra dunne OLED-backlit breedbeeld - multi-touch scherm, 1024*600-pixel resolution ingebouwde webcam - 1.3-megapixels MiniHDMI → VGA uitgang MiniHDMI → HDMI uitgangMiniHDMI → HDMI uitgang Geluid Realtek ALC622 HD Audio Codec (compatibel met Intel® High Definition Audio) 2 ingebouwde stereo speakers ,1 ingebouwde microfoon Netwerk & Communicatie Built-in IEEE 802.11b/g Wi-Fi wireless networking BluetoothTM V2.1+EDR 3G verbinding (binnenkort verkrijgbaar!) Invoer Multi-touch beeldscherm Bediening Aan/uit knop, Wi-Fi knop, 5 functie knoppen, volume bediening Poorten & Geheugen uitbreiding Ingebouwde kaartlezer - ondersteund: SD,MD, MSD 2 USB poorten Microfoon ingang, koptelefoon ingang MiniHDMI → VGA uitgang MiniHDMI → HDMI uitgang Batterij & Stroom toevoer Lithium Polymer high-energy Batterij 4800mAh / 5200mAh, tot 5 uur batterij levensduur, tot 18 uur waaktijd Power Adaptor in: 100 = 240 50/60 Hz; Uit: 19V = 3.42A; DC kop: gebogen Releasedatum: Al te koop Prijs: €849,- |
|
|||
|
|||
Wetab:
WeTabDisplay11,6“ mit 1366 x 768 Pixeln, Farbe, Multi-TouchProzessor1,66 GHz Intel Atom N450 Pineview-MArbeitsspeicher1 GBSpeicher16 / 32 GB, Erweiterung möglich mit SDHC Karten bis zu 32 GBWebcamja (1,3 Megapixel)Peripherie2 x USB integriert, Cardreader, Audioausgang, Standard SIM Card Slot HDMIJava /Flash / Adobe AIRja / ja / jaApplikationenWeTab Meta-Store integriert verschiedene Stores, Support für native, Java, Linux, Adobe AIR® und Android AppsMultitaskingja inkl. Live-Infos auf HomescreenBatterielaufzeitca. 6 StundenUnterstützte eBook FormateePub, PDF, TXT, Mobipocket, WeBookPremium-Formate ( ab Q4/10)VerbindungenBluetooth 2.1 + EDR, WLAN (802.11 a/b/g/n) optional 3G (UMTS/HSDPA)GPSja (Modell WeTab 3G)SonstigesAmbient Light Sensor, Beschleunigungssensor, Stereolautsprecher, internes MikrofonZubehörDocking-Station, Case und Sleeve, drahtlose Tastatur, weitgehende Unterstützung für Standard PC Zubehör |
|
|||
|
|||
Weet iemand wetab prijs ?
Npad is best wel duur. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had serieus gekeken naar een Ipad alternatief, maar de Npad zie ik zelf niet echt als een concurrent.
- accuduur blijkt nou circa 3 uur te zijn. De vraag is dan nog wel met welke configuratie (single of dual core cpu, hhd of ssd) In dit filmpje raakte ik ook niet overtuigd van de snelheid dat ik er van kan verwachten : YouTube - nPad overview by Hugoleijtens from nexocial Puik idee van deze Nederlander maar in praktijk verwacht ik er niet veel van. Accuduur is zakelijk gezien ook heel belangrijk en prijs is niet echt consument vriendelijk. Wie of wie maakt van de HTC Desire of Samsung Galaxy een 10 inc tablet op korte termijn ? Dat lijkt me pas een echte Ipad concurrent Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik vind de Npad niet echt lekker lopen op de video.
Het loopt zo stroef als hij de afbeelding beweegt. Wat ik toch wel echt mis is een voorcamera aan de ipad! dit maakt het zo jammer voor mijn. Verder hou ik niet echt van een windows systeem op een tablet. De apps die apple en android heeft vind ik juist beter voor een tablet. Ik heb eigenlijk nog nooit echte goeie apps voor de android os gezien net als iwork etc. |
|
|||
|
|||
Ik heb de Archos 9 met windows 7 pro gehad en de Apad met Android besturingssysteem. De Apad is al weg en de Archos 9 kan ik aan de straatstenen niet slijten. Geen enkele van bovenstaande tablets helaas tips aan de Ipad. Het enige wat de Ipad mist is namelijk een open besturingssysteem, zodat je er meer zakelijke werkzaamheden mee kan doen, zodra dat een feit is zal de Ipad echt perfect worden.
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met een open bsturingsysteem ?
|
|
|||
|
|||
HP Slate
Project gestopt als het goed is ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De Entourage Edge is wel een kanshebber... vooral onder studenten.
2 schermen; 1 is e-ink en 1 is 1 lcd touch (met Linux - Google Android). Scherm is alle kanten op te vouwen. Gaat ook in Nederland komen voor +/- 599 euro. enTourage eDGe™ Specifications
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt wel op een gigantische ds
|
|
|||
|
|||
De buitenkant gaat opzich wel maar aan de binnenkant lijkt het echt een ouderwets apparaat..., dan toch liever een iPad
|
|||
|
|||
dat zwartwit scherm is gewoon onnodig.
Het probleem met android ipad look-a-likes is namelijk dat het bestuuringssysteem beperkte toegan biedt tot de adroid applicatie markt. Verder zijn die touchscreens een draak vergeleken met de Ipad. De archos 9 bijvoorbeeld. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
oooh mijn iPad bevalt me ook zeer goed...
Maar ik zie wel de voordelen van zo'n enTourage eDge. Notities (in kleur) maken bij wat je leest (de ereader)..... Voor studenten kan dit toch best wel een oplossing zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het idee van een tablet is juist dat er niks opengeklapt hoeft te worden. Als je dit ding zou kopen, kan je net zo goed een netbook of 13'' laptop nemen o.i.d. Ben ook heel benieuwd naar de opstarttijd van de Entourage Edge... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Er Bestaan Geen iPhone Killers | Stefan9876 | iPhone algemeen | 56 | 13-01-11 19:15 |
iPhone-killers op MWC 2008: Sony Ericsson Xperia X1 | DertKesh | iPhone algemeen | 40 | 25-03-08 13:47 |
|
|