Email instellen,ik word gek! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai patrick, Weet niet of het je al gelukt is maar ik heb het "eindelijk" voor elkaar gekregen op mijn Ipad, met een versatel account. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellingen Ipad
Hai patrick,
Weet niet of het je al gelukt is maar ik heb het "eindelijk" voor elkaar gekregen op mijn Ipad, met een versatel account. Hoop dat je in het bezit bent van een Mac. Je kunt het beste daar je mail instellen. Voorkeuren > Accounts Accountinfomatie (Tab Linksboven) Type >POP Beschrijving > versatel Emailadres > bekend volledige naam > bekend Server inkomende post > pop3.versatel.nl gebruikersnaam > bekend wachtwoord > bekend Server uitgaande post > smtp.versatel.nl bij geavanceerd aanvinken > gebruik standaardpoorten (25,465,587) GEEN Secure Sockets Layer (SSL) GEEN wachtwoord Geavanceerd (Tab rechtsboven) Poort > 110 Gebruik SSL NIET aanvinken Identiteitscontrole > wachtwoord Als je dit allemaal hebt ingevuld en je mail werkt (zoals bij mij) op je mac, synchroniseer je in ITunes (tabje info) De Mailaccounts en bij geavanceerd zet je het vinkje e-mailaccounts aan. Als alles gesynchroniseerd is, moet je mail werken. Succes ermee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dag dootje,
bedankt voor je zeer uitgebreide handleiding 'helaas heb ik geen mac,heb wel alle instellingen overgenomen in mijn ipad,maar helaas werkt het niet ik wilde ook het syncen met itunes proberen,maar het mailgedeelte in mijn itunes is leeg ik gebruik windows live mail,weet jij welk mail programma wel kan syncen met itunes?ik heb een windows 7 laptop nogmaals dank voor alle hulp |
|
|||
|
|||
Het WERKT!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb alle mail instellingen verwijderd,opnieuw een account aangemaakt met bovenstaande tips en verdraaid,het werkt he he eindelijk |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!
|
|
|||
|
|||
Ik probeer het ook via gmail, alles is goed ingesteld en ik heb een proef mail gestuurd naar het adres. Maar laat je zoeken naar mail dan gebeurt er niks, het programma is dan op zoek naar nieuwe mail.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Goed nieuws! Was het met of zonder SSL? Laatst gewijzigd door jap74; 26-07-10 om 10:56. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
Zonder SSl.
inkomende postop.versatel.nl wachwoord:je eigen wachwoord uitgaande post:smtp.versatel.nl server:25 geavanceerd: geen ssl! serverpoort:110 succes allemaal! |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het sinds vanmorgen
|
|
|||
|
|||
Bij mij was de boel zo opgelost door iTunes met Outlook te laten synchroniseren. Alle instellingen worden dan zo naar je iPad overgezet.
|
|
|||
|
|||
Hier ook vreemde problemen met de mail op de ipad. Als ik mijn gegevens instel van mijn mailaccount (telenet), dan werkt alles perfect. Echter, voor 3g moet de uitserver anders ingesteld staand (mobistar). Als ik dit instel door middel van een secundairenuitserver wil het mailen over 3g niet werken.
De gegevens klopen want als ik de eerste server verwijder dan werkt het wel. Als ik de eerste sever laat staan en hem uitschakel dan werkt het weer niet en krij ik zelfs de error dat die server nier werkt (terwijl hij uitstaat). Het lijkt er dus op dat hij nooit de tweede mailserver aanspreekt, bug? Nog mensen die telent-mobistar combinatie hebben? Zeer vreemd probleem en best vervelend... |
|
|||
|
|||
Ik loop zelf altijd gewoon een handleiding door, staan er veel van online, bv. op Yourname: Webhosting en domeinregistratie - Web hosting . Werkt zonder problemen (laatste IOS)
|
|
|||
|
|||
Jap 37
Ik heb precies hetzelfde probleem met kpnplanet.nl wat ik ook doe het blijft mislukken. Telkens de melding POP-server pop.kpnmail.nl reageert niet ... Ik las ergens dat de fout kan liggen in een Updat van Apples n.l. IOS 6 Wi-Fi waarin een bug zou zitten. Ik stop ermee en wacht wel af Jevanka |
|
||||
|
||||
We zijn al even verder in de tijd.....ik merk dat Planet echt moeilijk is om in te stellen op een iPad. Ik heb het een keer voor een vriend geprobeerd in te stellen, maar dat werkte niet. Servers die op internet te vinden zijn werken niet en zelfs de KPN/Planet helpdesk weet niet waar het aan ligt.
Mijn advies (en dat is heel bot): Switch naar @iCloud. 5GB opslagruimte en IMAP protocol. Alternatief is gmail. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat een advies hey gebruik liever DropBox is gratis ook, en elke vriend die je extra uitnodigt die het ook gaat gebruiken krijg je een halve gieg gratis erbij.!! maar op de kolere zite van ziggo kun in fotos zien hoe je je mail kunt instellen, echter is er wel iets mis met de poort nummers.. |
|
||||
|
||||
DropBox is toch geen email service? Alleen data opslag (en initieel minder dan 5GB).
|
|||
|
|||
Als je telenet mail wil openen via 3g denk ik dat je beter via webmail gaat .
Daarom is de webmail van telenet eindelijk zogoed aangepast , zodat je overal en van elke pc je telenetmails kan ontvangen en versturen . |
|
||||
|
||||
Citaat:
In jouw geval dus maar over naar Dropbox (ik zou een kijken naar @iCloud). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik word gek van THE! | McNessie | iPhone algemeen | 6 | 04-08-10 16:48 |
word er gek van :p | jhnschts | Archief | 12 | 10-05-09 13:57 |
ik word helemaal gek!!! | sjorsmaster | Archief | 1 | 19-10-08 00:58 |
anySIM (Ik word gek!) | de_schaap | Unlock [archief] | 10 | 14-01-08 00:49 |
|
|