Show your apps! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) NU HD : lekker snelle app, die meerwaarde heeft door veel video te integreren. anders ken je net zo goed naar de site zelf gaan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
NU HD: lekker snelle app, die meerwaarde heeft door veel video te integreren. anders ken je net zo goed naar de site zelf gaan. op de iPhone is hij meer op zijn plaats, wegens de verminderde navigatie van de site op dat kleine schermpje.
PressReader: je mag 7 gratis kranten van all over the world downloaden en lezen. voor Nederland zijn dag alleen de NRC en De Volkskrant. CloudReader: strips lezen op je iPad werkt heel fijn. ik lees nu Lucky Luke, erg leuk. iBooks: een boek lezen op de iPad gaat vrij redelijk. je ogen raken er wel snel vermoeid van, dus na een aantal pagina's leg ik hem opzij. het is aan de raden om hem in sepia kleurweergave te lezen, het is wat rustiger voor je ogen. IMDB: even snel een review bekijken voor een film die je wilt gaan kijken of iets opzoeken van je favoriete acteur of actrice. hele mooie app, je kan ook veel trailers in HD kwaliteit bekijken. Twitterific: de laatste tweets lezen van mensen die je volgt. vooral in portrait mode is de navigatie perfect. Tweetdeck mieterde ik gauw eruit, dit is voor mij vooralsnog DE app voor twitter. Alles getypt op mijn iPad. Gaat vrij lekker in landscape. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Omdat de ipad nu al een tijdje in nederland is ben ik toch wel benieuwd wat mensen er zo nu en dan opzetten
hierbij mijn lijstje: Veronica tv gids Nu HD Telegraaf HD Media markt IMDb Buienradar Teamviewer Airvideo Ping Harbor master Angry birds Fruit ninja Fieldrunners Plantz vs Zombies |
|
|||
|
|||
Ik ben niet Zo'n spelletjesfreak maar ik vind 'gravity HD' wel een briljant spel.
|
|
|||
|
|||
Via Cydia:
ScummVM Om oude adventure spellen te spelen (Day of the Tentacle, Full Throttle, Sam & Max, etc) Appstore: Comic Zeal Om mijn .CBR strips te kunnen lezen. Laatst gewijzigd door Timmerman; 12-08-10 om 12:33. |
|
|||
|
|||
(Alle screenshots zijn klikbaar voor een grotere versie)
Springboard met standaard apps (+ dropbox) Alle boek/nieuws/tv* Apps Games Een greep uit de .cbr's die erop staan TV voor de kids.. * Voor ABC Player en Netflix heb je een US iTunes account nodig (om ze te downloaden) en een US VPN. (Je kan de series enkel bekijken vanuit Amerika, via die VPN denken de Apps dat je in Amerika bent en kan je ze zonder problemen gebruiken.) |
|
||||
|
||||
Enkele dagen terug heb ik samen met mijn iPad een paar 50€ kaartjes voor itunes gekregen, dus ik heb er lekker veel op staan, en heb nog een kaartje over
|
|||
|
|||
Ik ben echt verslaafd aan slots ultrapack.
6 video slots die je herkend van hc. Bliep....bliep......BONUS!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Show your iPad background! | spitfire1990 | iPad algemeen | 24 | 08-11-10 14:57 |
Show je gekochte apps! | DutchAppeal | Archief | 6 | 06-10-08 20:29 |
Show je apple gear! | Pejee | Chat en geruchten | 0 | 12-07-08 23:20 |
|
|