iPad verzekering discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand of het mogelijk is om de iPad te verzekeren? AppleCare is niets meer dan garantie....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad verzekering
Hallo,
Weet iemand of het mogelijk is om de iPad te verzekeren? AppleCare is niets meer dan garantie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In Fnac waar ik mijne kocht kon ik hem allezins laten verzekeren tegen eigen schade, diefstal en dergelijke.
|
|
|||
|
|||
Wat is de naam van die verzekeringsmaatschappij?
|
|
|||
|
|||
Je zou eventueel een kostbaarheden verzekering kunnen afsluiten, is mogelijk bij bijvoorbeeld de ABN bank! Kostbaarhedenverzekering - ABN AMRO - uw spullen buitenshuis goed verzekerd
|
|||
|
|||
Fnac zelf vermoed ik, hier de link.
|
|
|||
|
|||
Als je bij Amac een iPad koopt kun je daar ook een verzekering aanvragen, kost 79 voor de duur van 3 jaar. Kijk maar eens op A Mac - Apple Premium Reseller | Utrecht | Amersfoort | Den Bosch | Eindhoven - A-Mac APR verzekering. De verzekeraar die Amac inschakelt vindt je op Mahé verzekeringen - Mahé, Uw partner in zekerheid.
UPDATE : Bij navraag Mahe blijken de kosten hoger te zijn dan de door Amac genoemde 79 Euro. Voor een 3g 64 gaat het ruim boven de 100 euro kosten. Weet iemand wat de voorwaarden bij de Mediamarkt zijn en bij welke verzekeringsmaatschappij dat is ondergebracht Laatst gewijzigd door gerardwr; 28-07-10 om 14:23. Reden: update |
|
|||
|
|||
Bij de mediamarkt 3 jaar voor €49,-
|
|
||||
|
||||
Lees even de bijsluiter door voordat je hem afsluit. Check of hetzelfde wordt gedekt als jij verwacht (waterschade, valschade, diefstal, onhandig gebruik). Kijk ook eens in de verzekeringspolissen die je al hebt (inboedel-en/of reisverzekering) of je jezelf niet dubbel verzekerd.
|
|
|||
|
|||
ComputerVerzekeren.nl
Prijzen zijn inderdaad afhankelijk van het type ipad.. tevens natuurlijk ook van de dekking..
bij Verzeker uw Laptop of Computer bij Computerverzekeren.nl - Computerverzekeren.nl, geef uw Computer de zekerheid die u wilt, door uw Notebook of Computer te verzekeren. kun je deze ook afsluiten alleen hoef je dan niet de ipad bij hen te hebben besteld. Hier zie je ook de prijzen terug komen die tevens worden genoemd als die van media markt. Ook ondergebracht bij Mahe, maar dat zijn ze bijna allemaal in nederland gezien het feit dat dit de grootste is. |
|
|||
|
|||
Voor sommige mensen ook handig om te weten; Visa verzekert je aankopen (die je dus met de Visa kaart doet) 180 dagen tegen diefstal, beschadiging etc.
|
|
||||
|
||||
Hoe actueel...Mijn iPad was kapot gevallen. 185 dagen na aankoop met creditcard.......Inmiddels heb ik een nieuwe via mijn inboedelverzekering. Nogmaals, let dus op voordat je een aanvullende verzekering afsluit. Misschien dat je huidige verzekering wel genoeg dekking geeft.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren mijn iPad 2 via VerzekerjeApple verzekerd. Dit kan volgens mij alleen online, maar ik vind dat persoonlijk juist fijner.
Ik vind de premies bij verzekeringen vaak te hoog in verhouding en hier vind ik de premie wel oké. Ik heb nog geen schade uiteraard, dus over de afhandeling hiervan kan ik nog niet beoordelen, maar ik vind de voorwaarden heel redelijk: het lijkt me dekkend. Mocht ik schade hebben, laat ik weten hoe de afhandeling hiervan is! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen Verzekering | Joozdje | iPhone algemeen | 2 | 08-06-11 20:08 |
iPhone: Verzekering... | Qaox | Jailbreak | 5 | 23-07-10 21:34 |
iPhone: jailbreak-verzekering | stephan13 | Jailbreak | 29 | 10-03-10 17:28 |
iPhone Verzekering | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 9 | 28-10-08 11:19 |
Verzekering | Jasn | Archief | 1 | 22-04-08 21:10 |
|
|