Problemen Synchroniseren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben in het bezit van een iphone en een ipad. Wanneer ik mijn Ipad aansluit op de pc, dan opent mijn Itunes automatisch, maakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen Synchroniseren
Ik ben in het bezit van een iphone en een ipad.
Wanneer ik mijn Ipad aansluit op de pc, dan opent mijn Itunes automatisch, maakt hij een reservekopie en begint daarna met synchroniseren. Nu gooit hij iedere keer alle apps van iphone ook op mijn Ipad. Dit wil ik uitschakelen, maar weet niet hoe. Al van alles zitten doen, maar krijg het niet voor elkaar. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet hoe dit bij een iPad is, maar kan je automatisch iTunes openen bij aansluiten van deze iPad niet uitzetten in iTunes? En je kan waarschijnlijk ook wel kiezen welke apps je wilt installeren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kies je iPad in de lijst van aangesloten toestellen (in iTunes dus). Klik dan vanboven op "Programmas" en zet daar het vinkje bij "Automatisch synchroniseren" uit. Kies daarna manueel welke programma's hij moet syncen. Zelf heb ik ook het "synchroniseer automatisch nieuwe programma's" vinkje uitstaan. (Ik doe het liever zelf )
Zo heb ik het bij mij gedaan, en er is spijtig genoeg geen 'snellere' oplossing. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met synchroniseren | nielsdus | iPhone Apps | 0 | 02-09-10 21:25 |
Problemen bij synchroniseren! | Vienna-Dutchman | iTunes | 13 | 13-12-09 15:28 |
problemen met synchroniseren | iep_100 | iPhone algemeen | 0 | 02-09-09 17:21 |
Problemen met synchroniseren | Montie83 | Archief | 2 | 04-08-09 21:44 |
problemen met synchroniseren | pieter d'hoop | iTunes | 2 | 02-10-08 17:55 |
|
|