Nieuwe postbus maken in mail, hoe....... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag naast de bestaande postbussen; inkomend, verstuurd en verwijderen een postbus ' bewaren' maken. Maar ik weet niet hoe! Iemand een oplossing?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Nieuwe postbus maken in mail, hoe.......
Ik wil graag naast de bestaande postbussen; inkomend, verstuurd en verwijderen een postbus ' bewaren' maken. Maar ik weet niet hoe! Iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan dat (nog) niet. Dit zal hopelijk bij een update wel kunnen.
|
|||
|
|||
Ok'e bedankt. Wachten dus.........
|
|
||||
|
||||
Als je een IMAP mail account hebt, kun je mappen in je webmail maken. IMAP zorgt er dan voor dat deze op je iPad verschijnen. Het zal geen functie zijn die Apple op de iPad zal zetten. Volgens mij heeft iOS 4.0 dit ook niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ongelezen mail in lege postbus | Brandius | iPhone algemeen | 4 | 02-05-11 21:35 |
storing bijwerken postbus hotmail | vadersentechniek | iPhone algemeen | 0 | 04-11-10 16:57 |
Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 | RobWes | iPhone algemeen | 2 | 29-08-10 15:06 |
Postbus 51, IBgroep en overheid op de iPhone | siemail | iPhone Apps | 2 | 14-02-10 13:26 |
pop mail en nieuwe "map" of postbus | Binkey01 | Archief | 1 | 28-10-08 18:37 |
|
|