musthave app: stash pro discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) stash pro is DE vervanger voor de standaard foto app, je kan je fotos volledig rangschikken zoals je wilt, ze in folders plaatsen zodat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
musthave app: stash pro
stash pro is DE vervanger voor de standaard foto app,
je kan je fotos volledig rangschikken zoals je wilt, ze in folders plaatsen zodat het mooi overzichtelijk blijft. de app opent ook alle office documenten, pdf een aanrader voor mensen dus die hun fotos op een mooie manier willen ordenen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Apple kan maar 1niveau aan, deze app meer
|
|||
|
|||
Bestaat er ook een foto app waarmee je foto's automatisch kan rechtzetten??? Weet iemand hier iets over?
|
|
|||
|
|||
Blijven de foto's op de pc wel op de originele plaats staan?
|
|
|||
|
|||
Nou dat is echt een geschenk uit de hemel!
Want wat heb ik gtvrdmn zitten k*tten vandaag. Ik begrijp er echt soms geen hol van! Apple maakt het af en toe zo simpel dat het gewoon te moeilijk wordt. Dan zeggen ze in de filmpjes "beste manier om foto's te bekijken!" Uhhhh bekijken ja ...... Als je ze er al op je iPad gefrommeld krijgt. Maak ik allemaal mooie mapjes op m'n pc.....synce....???? Wat? Alle foto's door elkaar!!! Wat een puinhoop! Je kan ze verder niet bewerken(draaien, redeye,...enz) Waarschijnlijk komt het omdat ik veel te weinig ervaring heb met Apple. Maar goed...... Laatst gewijzigd door rabinhio; 22-08-10 om 23:49. Reden: Typfout |
|
||||
|
||||
Bij mij kwamen ze er precies doorheen zoals ik ze op mijn PC had gezet. Bewerken kan niet, maar hier heb je genoeg apps voor die dat wel kunnen.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Idea Pro | appeltaart | iPhone Apps | 0 | 09-03-10 15:50 |
iPhone: Mappen in /private/var/stash/ | MaceNL | Jailbreak | 0 | 30-01-09 18:56 |
Musthave accessoires Iphone wit | Maaike_20 | Koopinformatie Nederland | 0 | 13-01-09 21:32 |
|
|