IPad opladen uit met 10W adapter discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik de adapter die bij mijn Ipad was meegeleverd om hem op te laden. Van de een op de andere dag geeft hij nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPad opladen uit met 10W adapter
Ik gebruik de adapter die bij mijn Ipad was meegeleverd om hem op te laden. Van de een op de andere dag geeft hij nu bij aansluiten de melding Opladen Uit. Verder wordt mijn IPad niet meer herkent als ik hem aansluit op mijn MacBook Pro.
Heeft iemand hier ervaringen mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens of de kabel wel helemaal en goed in de iPad-connector zit. Soms komt daar vuil in en maakt hij geen goed contact.
|
|
|||
|
|||
Kabel en iPad zijn schoon en zit er goed in. Ook nog ander kabeltje geprobeerd dit helpt niet. Na een reboot geeft hij wel het bekende geluid dat de kabel is aangesloten. Maar dan komt de melding opladen uit weer terug. Daarna lijkt hij niets meer metbde kabel te doen (geen geluid).
Vannacht wel er in laten zitten. Van 24% naar 36% opgeladen. Er gebeurt kennelijk wel iets. Heb zelf het idee dat het een HW/SW fout is in de IPad. Tips zijn welkom. Ik ziet nu niet echt op een omruil actie te wachten. |
|
|||
|
|||
Opladen uit, van het ene op het andere moment. iPad laadt dan ook niet meer op. Zo op internet te zien komt dit probleem vaak voor!
|
|
|||
|
|||
Via MacBook laad hij sowieso niet op! Ook niet via iMac
Kijk of je de originele iPad kabel gebruikt en niet een van je iPod of iPhone hier had ik toen ook problemen mee |
|
|||
|
|||
Ik laad hem ook op via de orginele adapter en kabel. Ook al kabels en adapters verwisseld met collega's. Hetzelfde resultaat.
Apple Support heeft een herstel procedure voorgesteld. Mocht dit niet werken lijkt het toch echt de HW te ziin. |
|
|||
|
|||
En misschien een herstel via iTunes?
Hij heeft het voorheen wel goed gedaan begrijp ik? Ik weet wel dat opladen via de pc in principe niet gaat, maar heb vernomen dat met bepaalde downloads voor de pc je de ipad wel kunt opladen via usb. |
|
|||
|
|||
Dat opladen uit is iets raar. In mijn pc geplugd krijg ik ook de 'opladen uit'-melding, maar toch laadt het toestel op, weliswaar traag, maar er gebeurt wel iets.
|
|
||||
|
||||
Ik kan m'n iPad wel opladen via m'n macbook pro, dan zou het toch ook met de iMac en macbook moeten kunnen? In het engels komt er dan bij te staan charged, maar het batterij icoontje (rechtsboven in) geeft wel aan dat de iPad opgeladen woord en laad ook daadwerkelijk op.
|
|
|||
|
|||
Alles geprobeerd, krijg 'm niet meer opgeladen. Uiteindelijk volledige "reset" gedaan. Nog steeds geen verbinding met iTunes en/of opladen. Ga nog proberen met nieuwe kabel en anders weet ik het echt niet meer.
|
|
|||
|
|||
Heb nu al diverse keren contact gehad met Apple Support. Komt er op neer dat hij nu onder garantie terug naar Apple gaat. 2 tot 14 dagen ben je hem dan kwijt.
Keep you informed... |
|
|||
|
|||
Na nog wat heen en weer bellen met Apple support, is mijn IPAD nu onderweg naar Apple. Met twee dagen hoop ik weer een nieuwe binnen te hebben...
|
|
|||
|
|||
Jawel! binnen 24 uur een gloed nieuwe IPad gekregen. Gelukkig deze doet het wel goed!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarnaast laadt de iPad zich altijd op als je het aan een USB-poort aansluit, maar alleen in standby modus als de USB-poort niet voldoende stroom kan leveren. Als je em aanzet staat er 'Opladen uit'. Maar als je em een paar uur in standby modus laat, zie je dat ie zich toch langzaam oplaadt.
|
|||
|
|||
Ipad laad niet goed op / geen contact met computer??
Hallo Ipad liefhebbers
Ik zit met het zelfde probleem. Laad niet meer op heel weinig. Maakt geen contact meer met de computer. Wie heeft voor mij de oplossing. Wil hem terug naar apple sturen. maar de ipad is gejailbreakt, dan maar resetten? Alvast bedankt Groetjes Cindy´s Ipad |
|
|||
|
|||
Hier dezelfde ervaringen....
Opladen ging eerst "normaal", maar wordt steeds moeizamer. De melding "opladen uit" verschijnt wel erg vaak, met de originele aansluitingen, maar ook met opladers van IPhone of iPod Hoe zijn de verhalen van de voorgaande Posts afgelopen? Grtz Bert |
Labels |
10w, ipad, opladen probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone opladen met iPad oplader | francebramie | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 15-10-12 22:06 |
Baterij opladen uit bij iPad 2 | T-Bob | iPad algemeen | 13 | 21-09-11 20:48 |
Opgelet: iPhone 3G laden met iPad 10W USB Power Adapter | mhoutman | iPad algemeen | 0 | 28-07-10 15:04 |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
|
|