Franciskine |
28-08-10 13:59 |
Toch even vermelden.....Garantie
Ik heb een Amerikaanse iPad, niet op mijn naam gekocht, na enkele maanden begint het beeldscherm spontaan zwarte banden te vertonen. Probleem dacht ik, wat nu? Opsturen nar de States? Zag ik niet direct zitten. Evenop de Apple site mijn serienummer ingevuld en daar een adres gevonden waar men mij met deze iPad kon verder helpen. Wat bleek? Een winkel op amper 1 km van waar ik woon, en premium reseller. Even gebeld of ik mijn exemplaar kon binnen brengen, dat was geen enkel probleem, enkel de amerikaanse factuur ook meebrengen, reparatie was geen probleem, garantie geldt ook voor ipads uit Amerika. Ik zou 14 dagen geduld moeten hebben. Na 4 dagen een telefoontje, uw iPad is al klaar. Gauw naar de winkel gespurt en wat bleek, ik kreeg gewoon een nieuw exemplaar. Omdat ik vreesde dat ik mijn iPad lang ging kwijt zijn had ik een andere besteld, maw, ik heb nu een iPad Wi-Fi 32 gb en een iPad Wi-Fi 64 gb ...... 't ja, haast en spoed is zelden goed. Ik ga dus die nieuwe 32 gb versie waarschijnlijk te koop zetten.
Het is wel zo dat de garantie van de Amerikaanse iPad maar 1 jaar loopt.
|